Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Hamur tahtası

Hamur tahtası üstünde, bir salkım üzüm

İyi de onun ne işi var orada?

Ey benim sevdiğim; iki gözüm.

Bu yetmedi,

Yanında kırmızı şarap…

Bayağı uzunca,

Kırmızı şarap kadehi

Koyu bordo renginde şarap,

Bardağın yarısı,

Yanında bir salkım üzüm,

İyi de benim iki gözüm!

Şarabı anladım, bardak da tamam da,

Üzüm niye.

Tadını anımsamak mı niyetin!

Kaşar peynirinin dilimi,

Eski kaşar çok belli.

Lezzetle bakıyor,

Armut ne alaka bile diyemiyorum,

Bir bildiği vardır diyorum.

Sonra bir düşünüyorum.

Bir bildiğin var elbette

Baksana dile geldim.

Bir yudum almadan şaraptan,

Lezzetinden emin oldum.

Şarabın rengi vurdu beni,

Sunumu kalbimi söktü,

Peyniri davet çıkardı.

İyi de be gülüm, iki gözüm,

Hamur tahtası ne alaka

İşte bunu bir türlü anlamadım.

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....