Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '11

 
Kategori
Otomotiv
 

Hangi otomobil alınmalı ?

Yerli malı bir otomobil markamız olmadığı için insanımız ne yapacağını bilemiyor !

Geçelerde amcam bana '' Arabayı değiştireceğim ne alalım bunu yerine ? '' dedi . Bende '' Bilmem hiçbir fikrim yok '' dedim . Çünkü bu çok açıkça görülen bir ''Mutsuzluk'' belirtisi. Nasıl sorusuna şöyle bir cevap verebilrim. Ya ben... aldım biniyorum ama... memnun değilim vs.vs. yaklaşık 2 ay tartışır çevresindekilerle . Sizce neden? Zaten müşterinin kafası karışık ihtiyacını ne karşılayacak ne gibi giderleri var hesaplamayı dahi bilmiyor! Sadece yakıt giderlerine bakarak araç alıyorlar yedek parça veya aracın lüksüne göre işçilik hiç hesap edilmiyor. Çok üzülüyorum açıkçası bu duruma. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum bu seferde yanlış bildiklerini savunuyorlar. Bu yazıyı kaç kişi okur bilemiyorum ancak yanlış anlattığımı düşünen varsa öğrenmek ve konu hakkındaki düşüncelerini almak isterim Teşekkürler 

 
Toplam blog
: 2
: 948
Kayıt tarihi
: 27.02.11
 
 

Son derece duygusal ve bir o kadar içine kapanık. Bütün bunların yanında karşısındaki insanı eğlendi..