Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Hani

Hani
 

Hani hayattı senin adın bense umuttum
Yaban güllerine benzetirdin aykırı hallerimi
Hani hayat beni sana unutturursa kahrolurdun
Batsın diye büyütecektin bağrında dikenlerimi

Hani aynı yolun yolcusuyduk seninle aynıydık hani
Bir arpa boyumu sürecekti yolculuğumuz düşe kalka?
Kaçırdık mı onca demir korkusuyla bindiğimiz o treni?
Hani kafiyesiydik biz şiirlerin başlığı olmasakta?

Hani yanlış zamanlarının doğrusuydum ben senin?
İlk defa görmüş gibi seyretmiştik o eşsiz mehtabı
Ne ben bir tek an senin oldum ne de sen benim
Hani tek bendim sukûtuna dokunabilen gönül erbabı

Hani tek söz etmeden anlattığın ıssızlığın nerede?
Kim yıktı bendini kim vurdu kalenin mârur burçlarını?
Hani el değmemiş derinlerin şimdi hangi sığ yerde?
Hangi mapus damlarında çekiyorsun mâsum suçlarını?

Hani medcezirlerin olurdu huy mu değiştirdin yar?
Sonunu bilirdin hani kendi filmini seyretmezdin
Kim oynadı senaryonla kimin fikriydi bu firar?
Hani korkardın gün ışığından kozanı terketmezdin

Hani tek damarın kalsa aşk aşk diye atardı
O çelik kapılı sığınağına nasıl girdi bunca misafir?
Hani sen demlerdin kendi çayını sen görürdün her işini
Hani varlığının anlamı hürriyetindi, olmazdın esir

HAFİZE AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..