Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Hasret

Hasret
 

HASRET


Yarim,  yine gamlandı deli gönlüm.

Damla damla ağladı, yine gönlüm.

Adın geçti mecliste, sustum kaldım. 

Yarim, seni kalbimden atamadım. 

 

Geldi o an aklıma, ilk bakışın.

Nazlı ceylan misali salınışın. 

Gülüşünle beni benden alışın. 

Yarim, seni kalbimden atamadım. 

 

Canda derman kalmadı, hasretinden. 

Senden sonra vazgeçtim, herşeyimden. 

Nerde  olsam sığmadım, kederimden. 

Yarim, seni canımdan atamadım. 

 

Yeter artık çektiğim, ayrılığı. 

Kendim kazdım yanında, mezarımı. 

Atın, örtün üstüme tüm toprağı.

Yardan ayrı dünyada kalamadım. 

Yardan ayrı dünyada kalamadım. 

 

İLKER SEMERCİ

 
Toplam blog
: 35
: 114
Kayıt tarihi
: 11.05.16
 
 

Adana Seyhan Akkapı Mahallesinde doğdum. İlkokulu Akkapı İlkokulu'nda bitirdikten sonra kuyumcu o..