Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '14

 
Kategori
Kitap
 

Hasrete yolculuk

Hasrete yolculuk
 

HASRETE YOLCULUK


4.cü şiir kitabım Hasrete Yolculuk Panama Yayıncılık Şirketi tarafından basıldı, sağ olsunlar bana çok kolaylık gösterdiler, basılan 1000 kitabı evime kadar taşıdılar. Buradan Panama yayıncılık Şirketi Sahibi Sayın İlker beyefendiye ve çalışanlarına teşekkürlerimi iletiyorum.

208 sayfa olan şiir kitabımdan iki şiiri sizlere takdim ediyorum.

NAHİDE ÇELEBİ

ECDADIM EN BÜYÜK TÜRK

Anam, babam, soyum Türk,

Ecdadım tarihte en büyük,

İnsanlık cennetinden geldim,

Bu Vatan içindir emellerim..

 

Özgürlüktür benim ilkem,

Cihanda teksin Türkiye’m,

Canımsın, kanımsın, vatanımsın,

Şehitler yatağım, Anayurdumsun.

 

Atalarım şehit olmuş toprağın için,

Koynunda doğdum, uğrunda öleyim,

Kurban olurum ben dağına, taşına,

Bu can feda olsun güzel Yurduma

 

İLK SIRADA

Ben, bencillik, yok oldu sen

Önce can sonra canan

Zikzak çizgi, yalan, dolan

Egoizm ilk sırada.

 

Düzen böyle be kardeşim

Buyur ağam, buyur paşam

Dansöz gibi kıvırıyor

Kıvırtmaca ilk sırada.

 

Yağ kokusu buram, buram

Helal şeyler olmuş haram

Vicdanlarda kış uykusu

Zebaniler ilk sırada.

 

Hay, hay beyim, emret beyim

Dalga, dümen ölmüş beyin

Karartıldı geleceğin

Akılsızlar ilk sırada.

22 Ocak 1998

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..