Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
Anneler Günü
 

Hasretim sana.....

Hasretim sana.....
 

int alıntı..


Onlara olan sevgimizi, saygımızı, hasretimizi tek bir günde anlata bilmemize imkan yok. Ama olsun buna da şükür. En azından bir gündede olsa bunu yapa bilmenin mutluluğunu yaşıyoruz bu gün için. Şahsım, yazılarımda olsun konuşurken olsun, telefonda olsun anne kelimesini kullanamıyorum. Ana demek anam demek beni öyle mutlu öyle huzurlu hissettiriyorki anlatamam.

Bir çok kişi benim gibi yıllardır anasına hasret yaşamaktadır sanırım. Ona küçücükte olsa bir hediye alıp pamuk yanaklarından öperek analar günün kutlu olsun diyerek hediyesini vere bilme hasretini. Bu günü ve bundan sonra ki günlerini o en değerli varlığın yanında geçirip, hediyesini kendi ellerine teslim edebilme mutluluğuna erişen tüm MB yazarlarına bunun kıymetini bilin demek isterim.

İlk önce beni dokuz ay karnında taşıyıp bin bir güçlüklerle dünyaya getiren anamın, bir erkek evlat doğurup, onu bu vatan toprağının bölünmezliği için kutsal bilinen tek ocağa asker ocağına gönderip, her gün yolunu gözleyip bir gün al bayrağa sarılı olarak evine dönen ŞEHİT analarımızın, yıllardır evladına hem analık hem babalık yapma sorumluluğunu taşıyan elleri öpülesi anaların analar gününü kutlar, saygılar sunarım.


 
Toplam blog
: 9
: 556
Kayıt tarihi
: 29.09.07
 
 

Ben 38 yaşında, insan kaynaklarında çalışan, hayatı seven, her şeyiyle hayatı kabul eden sıradan bir..