Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Hasretine yas tuttum..

Hasretine yas tuttum..
 

Hadi git.
Sakın düşünme yaşadıklarımızı
Sakın düşünme beni
senden sonra ne yaparım diye.
Heybeme en son kederi koyup,
Ağzına düğüm attım.
Rüzgarı arkama alıp,
Yelken açtım sonsuz ufuklara.
Arada bir kokun gelir uzaklardan,
Bir kadeh rakıda son yudumum olursun,
Son damla yaş senin için akar gözlerimden,
İzmarite gelmeden önceki son nefesi çekerim sen diye,
Yüreğimdeki dinmeyen sızım olursun.
Yüküm çok ağır, taşıyamam bu hasreti.
Martılar bu gün de getirmedi sevdanı kanatlarında.
Sana coştu ruhum delicesine bir aşkla,
Mahkum kaldım gözlerine yasak zindanlarımda.
Bak bir Temmuz akşamında,
Gökte ki yıldızlar birer birer sönüyor.
Gözlerimin önünde simsiyah bulutlar.
Hasretine yas tutuyor..

17.Temmuz.2008

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..