Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '14

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Hasta bir hayvan gördüm

Hasta bir hayvan gördüm
 

Resim google görsellerden alınmıştır.


Çok değil iki gün önce oldu bu olay. Kırık bir ayak, ürkek bir yürek, melek gibi gözler, korku dolu bir beden. Bir kedi gördüm; evet, evet yanlış duymadınız, bizi görünce topallayarak arabanın altına giren o kediyi. Nasıl olmuş, kim kırmış o minik ayağı henüz bilmiyoruz. 

İnsana bile yeterince değer verilmeyen güzelim ülkemde bir kedi için ücretsiz bir ambulans olduğunu o an öğrendim. "ALO 153" Belediyenin verdiği güzel bir uygulama ve hizmet. Artık sokak hayvanlarına da yeterince değer verilebilecek bu hizmetle. Hasta hayvanı kısa bir sürede gelen ambulans görevlileri yakalayıp kliniğe götürüp uzman ellere yani veteriner hekimlere götürüyor, tedavisi yapılıyor ve bu hizmet tamamen ücretsiz. Çekinmeyin yaralı bir kedi, köpek, kuş hatta bir porsuk hiç farketmez. Artık o hayvanın acısını dindirmek ve hastalığına çözüm bulabilmek için bizde bir katkıda bulunabileceğiz. "ALO 153" bir çok belediyenin verdiği "ücretsiz hayvan ambulansı" hizmeti.

Bir ALO demek o kadar zor olmasa gerek...

 
Toplam blog
: 7
: 462
Kayıt tarihi
: 21.05.13
 
 

Sosyal bilimci, Ziraat Yüksek Mühendisi ve ekonomistim. Araştırmayı seven, doğa meraklısı bir kiş..