Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Hata benim, kusur benim

Hata benim, kusur benim
 

Mustafa Tanrıverdi


Hele bir bakın bu cana,

Acılarla oturmuş yan, yana,

Çileyle bağdaş kurmuş,

Hüzünlerle ortak olmuş,

Gönlüne kilit vurmuş

Günah benim, sevap benim,

Günahımı ben çekerim...

 

*****

Fideymiş, fidan olmuş,

Kök salmış ağaç olmuş,

Dalları meyve vermiş,

Güz gelmiş, çınar olmuş,

Yüreğine kilit vurmuş,

Sevap benim, günah benim,

Sevabımı ben çekerim....  

 

*****

Rüzgâra siper olmuş,

Ayazlarda buz tutmuş,

Yağmurlarda ıslanmış,

Hep sellerle boğuşmuş,

Bağrına kilit vurmuş,

Hata benim, kusur benim,

Hatalarımı ben çekerim...

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..