Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Hatasız kul olmaz!

Hatasız kul olmaz!
 

Çok sevdiğim bacım, beni beğenmiyor. Halbuki ben onu bir MB toplantısında tanıyıp epeyce muhabbet etmiştim. Ama bacım, illâki kendine düşman arıyor.

Ama ben onun düşmanı değilim ve olmayacağım. İstediği kadar eleştirsin!

Oluşumlar olabilir. Fanatik olmaya gerek yok. İstediğin oluşumda yer alabilirsin.
Kızkardeşim, pireye kızıp yorgan yakma. Bendeniz cennet kuşunu eleştir, ama aşağılama. En azından sana gösterdiğim sevginin yarısını ver.

Sana telefonumu bile verdim. Aç, küfür et, aramızda kalır.
100 tık almayan yazımı silerim demek , haber mi, tehdit mi, dilencilik mi? Yoksa, kara mizah mı?
Ben, şimdi senin yorumunu sayfama koymayayım mı?
Sevgili kardeşim, ben seni seviyorum. Bunu bil..

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..