Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Hay senin yazarlığına!

Hay senin yazarlığına!
 

Azıcık kapatsan şu bilgisayarı. 
Anne bi dur yorumları cevaplıyorum.  
Kırkyılın başında annesi gelmiş kimin umurunda? 
Ama benim elimde değil ki!
Madem bu işi yapıyoruz.
Ne işi, iş mi bu senin yaptığın?
Yazarım ben yazar!
Hay senin yazarlığına!
Görende köşe yazarı sanır!
Onlar gibi köşe olacak sanır!
Aman da aman, sevsinler!
 
Ya bir günde aferin desen olmaz sanki!
Kafa patlatıyoruz burada! 
İki lafı bir araya getiremeyen tembellere kapak olsun .
Hem ne yapayım başka?
Kahve köşelerinde mi sürüneyim?
Evin kahveden farkı kalmamış zaten!
Bir garsonun eksik!
Termos kullanıyorum sallama çay için.
Görüyorum posası yerlerde.
Hazır kahve de içiyorum arada bir!
Zinde tutuyor!
Uyuklamıyorum klavye başında!
Elektrik kesilse de sende kurtulsan bende!
Tamam tamam bitecek şimdi.
Yenileri gelmezse, beraber çıkar dolaşırız biraz.
Akşama kaldığım yerden devam ederim.
 
Sabahın köründe ne yapıyordun peki? 
Geceden yarım kalan yazıyı tamamlıyordum.
İyi tamam da oğlum, gözlerine yazık değil mi? 
Hem iki çift laf edemiyoruz şunun şurasında!
Her gün telefonda konuşuyoruz ya!
Hıı, hava nasıl oralarda?
Sis var mı, yağmur var mı?
Kediler nasıl, çiçekleri suluyor musun?
Bi kerede halimi hatırımı sorsan ya!
 
Hep aklımdasın valla!
Geçen seni de yazdım nabeer?
Yemin et !
Valla!
Resmini bile koydum hem de!
Hadi ya, hangisini?
Saçlarım taralı mı, küpelerim takılı mı?
Krem döpiyes takımlı hani!
Yeni aldığım sallanan koltukta gülümsüyordum!
Hah işte o!
Bakıııym!
Ellerin dert görmesin, Raziye kokanası okur herhal!
Gözleri de pek seçemez ya!
Düşündüğün şeye bak!
Face de paylaşırım çocukları gösterir en azından.
Aman göstersinler de çatlasın!
Ne diye yazdın beni?
Tonton dedim, pamuk nine dedim!
Şart mıydı, sadece hanımefendi deseydin?
Tamam değiştiririm hemen!
Camlar için gündelikçi aldığımı da yaz.
Yok daha neler!
 
İyi madem sen bilirsin!
Hadi kolay gelsin bakalım.
Çay demleyeyim mi taze taze!
Bohaça da yaparım, içini tutsun!
Kapıyı kapatayım mı, dikkatin dağılmasın!
Beni gezdirmene de gerek yok.
Amaaan, dışarısı soğuk!
Şekerleme yaparım olmazsa!
 
Oh be, insanları kendi haline bırakmıyorlar ki! 
Düşünelim, üretelim, paylaşalım..
 
blognot; Pek çoğumuzun yakınlarımızla benzer diyaloglar yaşadığını düşünerek kurguladım bu konuyu, gereğinden fazla abartmamışımdır umarım :)
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..