Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '13

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
554
 

Hay senin yazarlığına!

Hay senin yazarlığına!
 

Azıcık kapatsan şu bilgisayarı. 
Anne bi dur yorumları cevaplıyorum.  
Kırkyılın başında annesi gelmiş kimin umurunda? 
Ama benim elimde değil ki!
Madem bu işi yapıyoruz.
Ne işi, iş mi bu senin yaptığın?
Yazarım ben yazar!
Hay senin yazarlığına!
Görende köşe yazarı sanır!
Onlar gibi köşe olacak sanır!
Aman da aman, sevsinler!
 
Ya bir günde aferin desen olmaz sanki!
Kafa patlatıyoruz burada! 
İki lafı bir araya getiremeyen tembellere kapak olsun .
Hem ne yapayım başka?
Kahve köşelerinde mi sürüneyim?
Evin kahveden farkı kalmamış zaten!
Bir garsonun eksik!
Termos kullanıyorum sallama çay için.
Görüyorum posası yerlerde.
Hazır kahve de içiyorum arada bir!
Zinde tutuyor!
Uyuklamıyorum klavye başında!
Elektrik kesilse de sende kurtulsan bende!
Tamam tamam bitecek şimdi.
Yenileri gelmezse, beraber çıkar dolaşırız biraz.
Akşama kaldığım yerden devam ederim.
 
Sabahın köründe ne yapıyordun peki? 
Geceden yarım kalan yazıyı tamamlıyordum.
İyi tamam da oğlum, gözlerine yazık değil mi? 
Hem iki çift laf edemiyoruz şunun şurasında!
Her gün telefonda konuşuyoruz ya!
Hıı, hava nasıl oralarda?
Sis var mı, yağmur var mı?
Kediler nasıl, çiçekleri suluyor musun?
Bi kerede halimi hatırımı sorsan ya!
 
Hep aklımdasın valla!
Geçen seni de yazdım nabeer?
Yemin et !
Valla!
Resmini bile koydum hem de!
Hadi ya, hangisini?
Saçlarım taralı mı, küpelerim takılı mı?
Krem döpiyes takımlı hani!
Yeni aldığım sallanan koltukta gülümsüyordum!
Hah işte o!
Bakıııym!
Ellerin dert görmesin, Raziye kokanası okur herhal!
Gözleri de pek seçemez ya!
Düşündüğün şeye bak!
Face de paylaşırım çocukları gösterir en azından.
Aman göstersinler de çatlasın!
Ne diye yazdın beni?
Tonton dedim, pamuk nine dedim!
Şart mıydı, sadece hanımefendi deseydin?
Tamam değiştiririm hemen!
Camlar için gündelikçi aldığımı da yaz.
Yok daha neler!
 
İyi madem sen bilirsin!
Hadi kolay gelsin bakalım.
Çay demleyeyim mi taze taze!
Bohaça da yaparım, içini tutsun!
Kapıyı kapatayım mı, dikkatin dağılmasın!
Beni gezdirmene de gerek yok.
Amaaan, dışarısı soğuk!
Şekerleme yaparım olmazsa!
 
Oh be, insanları kendi haline bırakmıyorlar ki! 
Düşünelim, üretelim, paylaşalım..
 
blognot; Pek çoğumuzun yakınlarımızla benzer diyaloglar yaşadığını düşünerek kurguladım bu konuyu, gereğinden fazla abartmamışımdır umarım :)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Güzeldi kutluyorum. Siz abartmamışsınız da bizlerin şu bilgisayar işini abarttığımız kesin. Sevgiler...

Filiz Alev 
 02.02.2013 8:35
Cevap :
Beğendiğinize sevindim Filiz hanım, gerçekten çok abartıyoruz. Hani sadece yazarlıkla sınırlı kalsak iyi, Face falan derken çalışma hayatından fazla mesai harcıyoruz neredeyse :) Selamlar saygılar.  02.02.2013 15:40
 

ÇOK GÜZEL OLMUŞ.Biraz da kendimi buldum, o köşe yazarlığı bölümünde, eşim bazen, ne yazıyon köşem diye soruyor... Sevgi ve selamlar.

Göksel47 
 31.01.2013 17:10
Cevap :
Ne güzel siz şanslısınız bu konuda efendim, ölçüyü kaçırmıyorsunuz demek ki. İşbirliğinizin daim olması dileğiyle :) Beğendiğiniz için teşekkürler. Selamlar saygılar.  31.01.2013 20:00
 

Analar her şeye razı olur da ya eşler(benim babam olsa avratlar derdi)...Başının etini yerler adamın...Önce saçları yolarlar, sonra da etini yerler...Sonra da, sen "kelsin" derler...:))

ali açıköz 
 31.01.2013 0:48
Cevap :
Mesut hocama verdiğim cevaptan anlaşılacağı üzere ben tam tersini düşünüyorum bu konuda. Değindiğiniz risklerden uzak kalmak istiyorsanız yazmayı daha sıklaştırın o halde Ali bey :) Selamlar saygılar.  31.01.2013 13:47
 

Blog deryasına dalınca böyle oluyor tabi :)) (bir tavsiyem olacak, konuşmaları ard arda yazarken 'bold' kullanırsanız okumak kolaylaşır. Bkz: Ali Açıközün son blogu) Sevgi ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU 
 30.01.2013 23:22
Cevap :
Çok haklısın hocam hatırlattığın için teşekkürler. Geçmişte pek çok yazımda kullanmıştım aslında, bu defa nasıl olsa yazı kısa diye es geçmiş olabilirim farkında olmadan. Neyse bi da olmaz artık :) Selamlar saygılar.   30.01.2013 23:50
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1551
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster