Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayal

Bu dünya'nın simgesi ay veya yıldızdı değil mi? Önceden ben öyle biliyordum ama yanlış biliyormuşum neymiş biliyor musunuz? Silah bence neden diye sormayın hep silah var bu dünyada ama herkese değil eşitlik yok ki bu dünyada paran varsa dünya'da mutlu olursun. Çünkü, hükümdarsın dünya'da hayalin varsa boşver hayalini büyük düşün derler. Herkez bir anda aşk mı? Var bu dünyada seni seviyorum derken bile kızlar hani bugün ki param nerde derler bir anda... 

Ben bu dünya'dan utanıyorum. Atatürk ne güzel bakmış beslemiş bahçeyi geldik. Biz burda çevreyi kirletiyoruz . Atatürk hiç kimsenin ayağına gitmezmiş. Başbakan para gelecek diye İtalya'nın ayağına gider Türk Telekom diyoruz. Türklüğümüz'ün Türk'ünü koyuyoruz İtalya'nın elinde. Allah'tan Halk Bankası bizim. Büyüklerim para çeksin diye ama Türkiye bizim elimizde değil. Para diye kendimi satıyoruz , satıp para yiyiyoruz, sanki helal para yiyiyoruz. Türkiye için Atatürk, askerler kan döktü biz para için göbek attık. Benim hayalim ne biliyor musunuz? Bu dünyada; temiz kalpli olanlar için bir cennet, kötü kalpli olanlar icin cezası neyse o ben ise sadece adalet istiyorum...

 
Toplam blog
: 20
: 392
Kayıt tarihi
: 30.01.10
 
 

Ben yaşamayı seven insanım. İçimde gafleti anımsatan sözcük bulamazsınız. Emlak işlerinizi bana b..