Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayal

Hayal
 

Ağlamak ister gözlerim,

Utanır akan yaşlar yanağımdan,

Geçmişe hep bir özlem vardır,

Geleceğin karanlığında...
 
Kimi zaman yeter artık dedirtsede hayat tüm çıplaklığıyla devam eder bıkıp usandırmadan ve durmadan. 
 
Hep hayallerde yaşarsın konuşursun  kendl kendin ile... Olduğun yer ve hayelin çarpışır biribiriyle, sonra uyanırsın uykudan bir de bakmışsınki  gerçek dünyaya dönmüşsün. Ne oldu dersin hangi hikayenin kahramanıydım. 
 
Hayal kurmak güzel derler insan hayal kurmadan yaşayamazmış. Ben şahsen yaşayamam hep bir hayal dünyasındayım hele gece müzik dinlemek kulağında son ses çalar ritim dans ya da romantik fark etmez. Aaaah o hayellerden ne öyküler çıkar ne romanlar ama yazacak kişi yok. 
Biz yine hayatın bize verdikleri ile  yaşamaya devam edelim ama hayal kurmayada.
 
Hayalim yok diye bağırmak geliryorsa içinden ve bağıramıyorsan... ozaman yemişindir hayattan bir sille.
 
Yarın çok güzel olacak derken bile, bir gün önceside aynı tas aynı hamamdı aman boş ver bee devam ediyor hayat ve hayallar.
 
Hee bu arada 
 
Yarın için hayal kuruyorum uyandırmayın beni ne olur yarın hayalim de çok güzel...
 
 
Toplam blog
: 3
: 92
Kayıt tarihi
: 01.06.11
 
 

Müşteri Temcilcisi, ilgi alanları tiyatro, kitap, şiirdir. ..