Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluklar başka baharlara kalmasın

Mutluluklar başka baharlara kalmasın
 

alıntı


Günlerdir bahar gelsin, çiçekler açsın, güneş kaybolmasın diye yazdım durdum. Aslında mevsimlerden bir şey beklemek yerine hayattan bir şeyler beklemeliyiz paylaşım yaratmalı, paylaşımdan zevk almalı kendimiz, sevdiklerimiz için bir şeyler yapabilmeli ufacık şeylerle yüzümüzü güldürebilmeliyiz. Hava durumunun yanı sıra kendi havamızı kontrol edebilmeli başkalarının bizi mutsuz etmesine engel olabilmeliyiz. Sunulan güzellikleri doya doya yaşayabilmeli hayatın sunduğu oksijeni içimize çekmeli şükretmeli yazın sıcağını, baharın serinliğini kışın gizemini yaşayabilmeli, elimizdeki nimetlerden yararlanmasını bilmeli uzanan elleri tutmalıyız.

Her mevsimin kendine özgü çiçekleri var ve her çiçek kendi mevsiminde güzel açar. Diliyorum ki herkes kendi mevsim çiçeğini seçsin her mevsimdeki huzuru mutluluğu gönlündeki arzularıyla tek tek yaşasın.

Yeter ki hayatı paylaşılabilelim mutluluklar başka baharlara, yazlara kalmasın Kendi mevsim çiçeklerimizi soldurmayalım.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..