Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

16 Eylül '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yolculuk

Yolculuk
 

Benim gözlerimden


Geleceğe yolculuk yapıyoruz,

Yaşadığımız zaman geride,

Yaşamadığımız zamana çevrildi rota

Aynı geceyi iki kere yaşamak...

Zaman farkına fark atmanın sevinci dudaklarımda.

Çocuk gibi çocukça sevinçler...

Hala yeni ayakkabıya sahip olmak gibi hayat gözlerimde

Ve hala çok yanıyor canım hiç yanmamış kadar

Her şey saydam bir damlada şekilleniyor

Acı da sevinç de...

Çok geçi çok geç de olsa yaşayabilmek

Zaman farkı siler mi yaşanmış yaşlı acıları....

Konuşmaya dökülmemiş her şey hafifler mi zamanı geldiğinde

Küçük pencereden koskoca dünyayı görebilme çabası

Susuzdum, gözyaşlarımla sulandım

Uzun zamandır ilk defa kendi kendimle kaldım

Yüreğimde karıncadan gökyüzüne tüm aşklarım

Gözlerimde tüm meraklarım

Özlemlerim sırt çantamda.

Kafamı omzuna koyduğum adam

Duyduğum güven...

Acaba?

Acabaları da arkama aldım

Herkes uyuyor, bir ben teslim olmuyorum

Gidiyorum...

 

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..