Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

09 Ekim '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Hayalde Kalan...

Hayalde Kalan...
 

Henüz 4 -5 yaşlarındayım... İstanbul - Sarıyer - Büyükdere' de oturuyoruz... Dere mahallesinde, itfaiye ve ilkokulun karşısında kiracıyız...

Babam çok güzel yüzerdi, iyi yüzücüydü... Denize Büyükdere Maliye binasının yanındaki boşluktan girerdi... Beni de götürürdü yanında genellikle... Hala çok iyi hatırlıyorum, beni omuzlarının üzerine oturtup açılırdı... İleride demirlemiş gemilerin burnuna giderdik... Babam geminin zincirine tutunup nefeslenirken, bende başımı kaldırıp gemiye baktımmı ürkerdim... Tepemizde dağ gibi dururdu gemi... Babamla böyle denize girerdik o zamanlar.

1972 yılında Beykoz' a, kendi evimize taşındık... Hemen aşağıda deniz, yüzmeye nazır... Bir taraftan büyüyoruz, büyüdükçede yüzme öğrenme isteğim artıyor. Büyükdere ve babamla denize girdiğimiz o görüntüler, anılarımdan beni tetikliyor... Hafızama kazınmış o yaşanmışları anımsadıkça, "evet" diyorum, "yüzme öğreneceğim ve babamla gerçekten, yanyana yüzeceğim"...

Her yaz denize gidip, kendi çabalarımla yüzme öğrenmeye çalışıyorum. Önce su yüzeyinde kalmayı, sonra köpekleme stilide olsa mesafe katetmeyi öğrendim. Ardındanda kulaç atarak gerçek anlamda yüzmeye başladım.

Bütün bu gelişmelerden babamı haberdar etmiyordum. Hazır olduğumda hem sürpriz yapacaktım, hemde onunla yüzüp hayalimi gerçekleştirecektim. Yıllarca kafamda canlandırdığım hayalimdi bu benim.

Artık ben hazırdım... Peki ya babam? Maalesef bir rahatsızlıktan ötürü artık denize giremiyordu! Sonuçta açık denizde atlayıp yüzerek sürprizi yaptım... Fakat hayalim gerçekleşmedi... Babamla beraber kulaç atıp yüzme hayalim, hayalde kaldı.

Sevgili babamı 1993 yılında kaybettim... Bu tarihten beri babalar günü bende buruk geçiyor. Her babalar gününde , hediye alıp verecek bir babam olmadığı gibi asıl içimi acıtan, bu günün bana gerçekleşmeyen o hayali hatırlatmasıdır. Her babalar günü bende bu yarayı deşer ve geçer gider.

Benimki ertelemekten değil aksilikten kaldı gerçi... Eğer sizin sevdikleriniz üzerine, ertelediğiniz hayalleriniz varsa öne alın... Her şey için çok geç olmadan... Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..