Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hayalet sevgililerim .....

Hayalet sevgililerim .....
 

Hayalet sevgililerim oldu benim ...

Bir rüya esnasında ya da bir gece apansız süzüldüler geldiler...

Sesleri yoktu onların, kokuları, kimlikleri tenleri....

Sadece apansız geldiler ve sonra ben daha farkına bile varamadan çekip gittiler....

Hayalet sevgililerim oldu benim ....

Sıcaklıklarını hissedemedim, aksine içim üşüdü. Beni saransa kendi kollarımdı sadece.....

Hayalet sevgililerim oldu benim ...

Bir gün, bir gece, bir an öylesine bir mezar taşı sessizliğinde durdular karşımda , konuşmadılar, itiraz etmediler savaşmadılar benimle benim için .....

Öylece süzülüp gittiler kabullendiler ...

Hayalet sevgililerim oldu benim...

Şeffaf şekilsiz sadece sureti olan ...

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..