Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
348
 

Hayallerdeki sevgili

Hayallerdeki sevgili
 

İnsan hep ister hayallerinde yarattığı sevgiliyi ama bir türlü bulamaz
Çünkü yoktur.

Bunu anladığımızda belki çok şey çözümlenebilir.

Mesela hem içini açan hep kanatları altına sığınılabilicek muhteşem erkek yoktur.

Aynı zamanda hem şehvet yüklü , hem manevi değerleri tavan yapmış, erkeğe ölümüne bedenini teslim etmiş bir kadın da yoktur.

<ı>Bilmek zorundayız aslında , kabul etmek zorundayız.
Kabul edemediğimiz sürece de gerçek ilişki huzurunu yakalayamayacağız.

Bir erkek şöyle anlatmış içinden geçenleri;
Kangren gecelerin ortasında kalıverirsin bazen
kısık , kıpkırmızı kan çanağı gözerin yalvarır sana uyu diye.
Kime neye inattır bilmeden işkence edersin kendine
bir yüz gelir gözünün önüne , gülen tatlı bir yüz.,açarsın içindeki dolaplarını. başlarsın doldurmaya o yüzün içini..

Güzelliğin hemen arkasına zerafeti koyar
incelikle devam edersin...
vicdan ve şefkati eklemeyi unutmazken
sosyal ilişkilerde başarılı,
çevrenin sevebileceği,
ve aynı zamandan da ailenin önemi bilen biri..

Konuşurken türkçeyi de düzgün kullansa hiç fena olmaz hani

Bunun yanında cinsel kimliği konusunda şüpheleri olmayacak kadar
cinsel gelişimini tamamlamış
sadece hayatta değil yatakta da kendini iyi ifade edebilen biri...
Bu özelliklerle birlikte
o müthiş sevgilisinden başka birine bakmayacak sadakati de eklersin hemencik
o salak dolaplarından çıkarıp bunlarla da yetinmezsin.
Nasılsa başlamışın bir kere yükle gitsin.
Güzel giyinmeyi beklersin ,kariyer eklersin, ilgi alanları eklersin, yemekler yapmasını bilmelidir
aman aman dırdır yapmaz
anlayışlıdır, ilgi diye çıldırmaz..

Ayrıca da sezon sonlarını falan çok güzel takip edip
her şeyi ucuza alır.

***

Aslında ben böyle kadınlar çok tanıdım ama eşleri tarafından bir türlü farkedilememişlerdi.

Ne biçim bir ikilemdir ki, insan bazan hayallerinde yaşattığı kişiye sahiptir ama görmez.

Fazla iyi olmak, herşeyin çok güzel olması da herekes için yeterli olmayabiliyor. Mesela bazı erkekler ,kendilerine acı çektirenleri tercih edebiliyor...

Yani istenildiği gibi olmak da insana mutluluk getirmiyor.

Sanki mutlu olmak sadece şans işi gibi.

Sadece bana göre fazla beklenti içine girmemek iyi bir başlangıç gibi...

Sevgimle,





Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 351
Toplam yorum
: 1482
Toplam mesaj
: 167
Ort. okunma sayısı
: 3130
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster