Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '19

 
Kategori
Şiir
 

Hayallerim Üç Nokta

Kaygılardan uzak
Bir çay bahçesinde
Yudumladığım hayat
Keyif verici seni düşünmek.
Ve sevişmek doğayla
Mis gibi ağaç kokusu
Ilık bir esinti
Duygularımda dolaşan
Ansızın bir sevinç
Yüzüme çarpan tebessümler
Ve eşittir sen.
Önümde gözümün takıldığı
Bir şişe su,
Suriyeli kavruk, yaşı 14'ünde bir çocuk
Ve önüme bırakılan çay
Demlik dibi içemedim,
Olsun dedim,
Yâr elinden değil dedim.
Muhayyel alemindeyim
Sükût buldum kendimce,
Ve neşem yerinde
Kaygılardan uzak.
İş yerinde beni bekleyen
Bir oğlum, bir kızım
Evde akşam olunca
yolumu gözleyen bir yarim,bir kuzum
Ve ben çay bahçesinde,
Kulaklarımda kuşların cıvıltısı
Yeşilin kendine has kokusu
Rüzgarın tenime dokunması
Bir de su sesi olsa diyorum.
Kelimeler huzur bulur
Mısralar tamamlanır
Ve iç sesimdeki şiirler,
Dökülür yapraklara
Yaşamda senli benliyiz.
Ve hayallerim üç nokta.

 

 
Toplam blog
: 22
: 96
Kayıt tarihi
: 11.05.13
 
 

Çeşitli  İlköğretim Okullarında  idarecilik görevlerinde bulundum, çeşitli memur sitelerinde maka..