Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '19

 
Kategori
Şiir
 

Kurşun Gibi (Beddua)

Nasıl bir his...
yangın yeri...
Kurşun gibi...
Yüreğim paramparça.
Ne yana dönsem,
Kime açsam tarifsizliğimi,
Hangi memleket avutur beni,
Hangi mısralar dokunur yüreğime,
Hangi liman beni alır koynuna
Ve gözyaşlarım beni teselliden uzak
Her yanımda ağır bir tuzak.
İnfilak etmenin eşiğindeyken
Duygularım ağır
Adımlarım ağır.
Etraftaki kalabalıklar sessiz,
Yüreğimde çıt yok
Ve evren aynasız
Ve bedenim mezarsız,
Ruhlar aleminde bir garip Orhanım.
Etraf gün ışığı,
Şehrin ortasında gözlerim âmâ,
Algılarım tarumar,
Yerimde sayıyorum zamansızım.
Kulağımda ağır bir çınlama
Ve yüzüme çarpan ahlar
Zihnimin derinlerinde
Çırpınan nice vahlar,
Nasıl bir his...
Yangın yeri...
Kurşun gibi...

 

 
Toplam blog
: 22
: 96
Kayıt tarihi
: 11.05.13
 
 

Çeşitli  İlköğretim Okullarında  idarecilik görevlerinde bulundum, çeşitli memur sitelerinde maka..