Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Hayat denen şey nedir bilir misin?

Hayat denen şey nedir bilir misin?
 

Hayat denen şey nedir bilir misin

Bilemedim hangi yokluk yazmış hayatı

Bilemedim hangi satırlara sığmış gözyaşları

Ne yağmur dinecek bağrımda ne sensizlik susacak dudaklarımda

İki damla dünya ateş olup yakacak ömrümü

Sığamadım şu dünyaya sığamadım

Bir karış toprağa sığdıracak ya ölüm

Taşıyamadım gücümü, alamadım güçsüzlüğü

Akıl hücrelerine eremedim ya

Hep yanlış oldum yalnızlaştım çorak şehrinde

Nedir bilemedim özlemin kalbe dokunuşu

Bir göz dahi  kırpamadım gülüşlerine, utancımdan

Her gün sana adım adım yaklaşırken

Eksildim eksildim eksildim yokluğun acısıyla

Karanlık odalarıma kar yağdı

Hayallerim hep toza toprağa karıştı

Bir düş olamadım hayata

Bilemedim  ben bu hayatı

Hangi varlığa uzansam kırıldı, gönül kanadım

Uçamadım ya o gözlerine

Çözemedim sensizliğin bilmecesini

Eyere de gelir semere de gelir denen sözlere rağmen

Ben hiç oldum bu hayatın koynunda

Bilemedim hangi sözün sana ulaştığını

Bilemedim bilemedim

Karış karış gezindim sözlerin her harfinde

Anlam yükledim  her aralıklara

Belki  de beceremedim

Süslü, nakışlı, boyalı sözleri söylemeyi

Utandım  ya …

Haya nedir dedim

Ar nedir dedim

Hani derler ya söyleyebilsen

Kötü bir insan olsan ardından şöyle mırıldanırlar

 Ar damarı çatlamış derler

Onu düşündürmek istedim

Her şeyi helalinden yaşamak baki olmak istedim

Ve yüce yaradanıma sana olan aşkımla ulaşmak istedim.

Bilemedim bu dünya beceriksizlerin olduğunu

Bilemedim bu hayat yalan söyleyenlerin olduğunu

Kıracaksın, dökeceksin, harcayacaksın, ağır laf edeceksin ya

İşte o zaman kıymet alırmışsın ya

Bilemedim bilemdim

Açıkçası bilemedim.

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..