Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
Psikoloji
 

Hayat komik durdu, gitmedi

Hayat komik durdu, gitmedi
 

O aradan bakmaya devam.


Doktoru görmek istiyorum.

O zaman ifade edeceğim kendimi. Doktor beni anlar. Doktor, anlarsın değil mi? Bir kez daha, erinmeden kendimi kandırıyor muyum?

Doktoru karıştırmamalı.

Bazen az uyumak istiyorum. Az uyuyup çok yaşamak. Bazen de çok uyuyup, az yaşamak istiyorum.

Eeee doktor; buradan ne çıkar, benden?

Ölmüşler doktor, ama gömülmeden önce beklemişler, bekletmişler gelenleri, niye? " Annemizi bekliyoruz. Birazdan o da bize katılacak. Hep birlikte uyuyacağız toprağın altında." Anneleri onları fazla bekletmemiş, bekleyenleri ve....

Üstüne çay içiyorum, döke döke, leke leke.

Otobüste kitap okumayan, düşünmeyen, aval aval insanları seyreden beni yakaladım ensesinden....Arada bir yerde kalmalı doktor, orada durmalı, ayakta.

Gördün beni. O zaman gitmeli.

Doktor yalnız kalmayı istiyordu. Ben ise kalabalıklarda yalnız kalmayı istiyordum. Ortalığı birbirine katıp çekildik.

1. Not: Kendi içinde doktor da benim, onun karşısında oturan da ben!

2. Not:

Benim üzerimde,

sen dahil doktor,

birçok şey komik duruyor,

boşuna bekleme,

sıralamayacağım,

vaktim yok.

Şu ki doktor,

düşlediğim hayat

komik durdu,

gitmedi.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..