Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Hayat

Hayat
 

Her gün güneş doğup battıkça,

Yaşadığım dünyada,

Zaman aktı başımdan,

Ben yaşlandım, başımdan.

Akıp gitti, ömür denen şey.

Ben hiçbir şey anlamadan yaşlandım.

O, aktıkça ben bir yandan baktım.

Ben baktıkça o, hep aktı.

O, aktıkça ben yaşlandım.

Ne tat aldım, ne de zevk.

Ne telaşlandım.

Ne de heyecan duydum.

Ne koştum, ne yoruldum.

O, aktıkça ben duruldum.

Çalışmadan yoruldum.

Ya yattım, ya oturdum.

Yaşadığım hayat,

Umutlarımı aldı götürdü.

Ne arzu, ne istek,

Ne de hırsım kaldı.

Çaldı, arsız ırzsız soysuz hırsızlar

Benden dünyamı,

Hayatım kaydı,

Dünyam gitti elimden,

Ne duydum şevk,

Ne de aldım zevk.

Yaşadığım hayat,

Duygularımı köreltti götürdü.

Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..