Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayata dair

Hayata dair
 

Merhaba ... İnsan hayatında neler yaşamıyor ki. Herkes kendi hayatı için eminim "hayatımı yazsam roman olur" diye düşünür. Ya siz... Sizce de öyle değil mi? İnsan sorunlarını, duygularını ne kadar paylaşırsa o kadar rahatlar.Ben sürekligeçmişimi ve geleceğimi sorgularım. Her olaydan ders almak gerekir. Mutluluğumuzu, üzüntümüzü paylaşmak gerekir.Karşınızdaki insandan muklakaalacağınız, öğreneceğiniz bilgiler vardır. İçinize kapanmayın.İnsanlarla paylaşın. Göreceksiniz ki hayat dahada kolaylaşacak. Gelin düşüncelerimizi, duygularımızı, isteklerimizi ve beklentilerimizi paylaşılım. Karşınızdakine ne kadar güvenirseniz o kadar güven alırsınız. Ben hep bu yolda ilerledim ve kaybetmedim.Yardım almak ve vermek sizi bence daha da iyi bir ruh haline getirecek. Bir deneyin. Bazen o kadar küçük şeylere üzülürüz ki.... O an en büyük sorun bizimkiymiş gibigelir. Ama bunu biriyle paylaşsak farkedemediğimiz herşeyi görürüz. Çevremizdeki insanlarla birbirimizin aynasıolmayı öğrenmeliyiz. Şehir şehir gezen biri olarak ilk zamanlar çokzorlandım. Ama şimdi diyorum kideğişik yerler ve insanlarbeni olgunlaştırıyor. Paylaşmayı ve iletişim kurmayı daha çok öğreniyorum. Yarın sabah kalkın ve yeni bir gün ile birlikte insanlara daha yakın olmayı deneyin. Yakınızdan biri ile başlayın. Bu eşiniz, çoçuğunuz, anneniz, babanız ya da sizin için öncelik kimse. Deneyin ona yaklaşın ve düşüncelerinizi duygularınızı anlatın. Eminim sizde rahatlayacaksınız ve karşınızdakiona güvendiğiniz için mutlu olacak.

 
Toplam blog
: 60
: 2933
Kayıt tarihi
: 30.06.06
 
 

Memur olduğum için Türkiyenin çeşitli illerini gezmekteyim. Yaşamı seven, hayatını daima daha iyi ya..