Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Hayatım

Hayatım
 

Çaresizliğimin adıydın sen
Umutsuzluğumun kaderi
Aşkımın sevgimin anlamıydın sen
Gençliğimin heyecanı
Gözlerimin ışıltısıydın sen
Dudaklarımın sıcaklığı
Bir vardın bir yoktun sanki
Hayal gibi, rüya gibi, masal gibi
Zamansız girdin kalbime
Büyük bir yara açtın en derinde
Ok gibi saplandın yüreğime
Gözlerin tutsak etti beni sana
Bir kere değmedi elin bedenime
Bir kere dokunmadım yüzüne
Korkunç bir rüyanın karanlığında uyanıyordum sanki
Issız bir adanın sessizliğinde bağırıyordum
Çatlak kalbinden sızan aşkla boğuluyordum
Aşkın sana olduğu gibi ben de sana muhtacım
O gelen yüreğine, tatlı gülüşüne
Benim olmayacak mutluluğuna muhtacım
Aynı ona olduğun gibi
Kalbimin derinliklerinde yaşayan
Bir meleğe muhtacım...
İbrahim TORAMAN'A

 
Toplam blog
: 4
: 353
Kayıt tarihi
: 29.08.08
 
 

Lise öğrencisiyim. 16 yaşındayım. Şiir yazmayı, kitap okumayı, gezmeyi seviyorum. Fatih Sultan Mehme..