Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Temmuz' da ölmek zor

TEMMUZDA ÖLMEK ZOR BE 5
“Acı çekmek özgürlükse
Özgürüz ikimiz de” demiş
Ustam Hasan Hüseyin Korkmazgil

Ahınla inlemek özgürlükse
Ahım ağlasın

Sevilmeden sevmek özgürlükse

Karanfil çiçeği kızıl
Gecesefası sarışın
İstediği renkte ağlasın

Aşk elem mi sanki bana
Rüzgâr kendi dilinde eğer özgürlükse ağlamak bırak ağlasın

Sen gittin ya güya benden
Terk ettin
Leylaklar özgür güllerle ağlasın

Alma ahımı
Hicranımı daha fazla

Derdin özgürlükse benim değil al senin olsun sende ağlasın

Aynaya bak bakma bana

Ben aşka bakarım
En özgür olanına hem de
Bir küheylana benzer
Saçları rüzgârda asi

Bana bahsetme
Sınırdan
Bahsetme duvardan
Ha özgürlük ha da ben

Ha da sen bin bir yasakta yasaklar ağlasın

“Acı çekmek özgürlükse
Özgürüz ikimiz de” demiş ustam
Hasan Hüseyin Korkmazgil

Hangi yanlış sevda çiçek açmış ki
Özgürlük gülüşü olmadan

Sen ağlıyorsun

Ben ağlıyorum

Özgürlük ağlamaktır inanmıyor musun diyorum

Bir tek sözcüktür o
Ben de başka
Sende başka

Yanıyorum
Yanıyorsun

Yakıyorum yanmıyorsun

Hadi olsun bakalım sabah
Olsun bakalım diyorum

Ağlıyorsun

İnanıyorum
Bir türlü inanmıyorsun

Yaprak dökmek özgürlük değil mi
Çiçek açmak da
Hangi mevsimde yağarsan yağ

İster yağmur
İstersen kar
Senin gibi olsun özgürlük yeter ki bembeyaz

Ne çok sevmiştim severmişim
Ben senmişim
Sen özgürlük

Acı özgürlük sen özgürlük çok acı sen tadında özgürlük
Ey özgürlük ey

“Acı çekmek özgürlükse
Özgürüz ikimiz de”

Savur o gâvur saçlarını arkaya rüzgârlara ver
Saçların özgürlüğüm olsun

Özgürlük yağmursa
Yağmurum ol
Kar yağmaksa eğer karım ol

Rüzgâr olup esmekse
Rüzgârım
Fırtınam ol

Bir beyaz dağsa eğer özgürlük
En zirveler de kar ol

Açmaksa eğer karlarda kardelenim ol yüreğimde aç

Sen bir beyaz dağ
Bense özgürlük ve sende kar

Özgürlüğün yoldaşın olsun
Ben de aşkın

Aşkın yoldaşın ben olayım

Ben yoldaşın

Kafkas kartalı doğunun oğlu özgürlüğün olsun hep özgür özgürlüğünde kalayım yoldaşın. s

 
Toplam blog
: 8
: 592
Kayıt tarihi
: 28.08.08
 
 

Şiir okur, yazarım, bu sayfada kendimin ve arkadaşlarımın şiirleri yayınlayacağım. Meslek lisesi ter..