Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Hayatın savaşında elveda diyorum-1-

Hayatın savaşında elveda diyorum-1-
 

ÖZLEMLERE DOĞRU


Sana söylüyorum kin yüzlüm nefsim,
veda tepesinde kahkahalarla gülen vefasız dostlarım,
gözyaşlarıma bakarak bana gülenler hülyalarım..
Perişanlığımla gülen ey şeytan
perişan olan sensin.
Otur da sen ağla benim yerine,
yeter artık bu kadar yüzsüzlük.
Kin nefret nedir seni böyle obur
kin oburu yapan nedir seni doyurmayan.
Sevda tepelerinde hüzünle bakan
ey geleceğim sana da elveda
ben artık yok’um,
kalın baş baş+a saçınızı başınızı yolun
yok olana kadar.
Ben gidiyorum sevda ülkelerine doğru
vefanın, aşkın pınarına doğru…

MEHMET ALUÇ

ANKARA-SİNCAN

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..