Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Hayatını kaybedenlere Allah'tan Rahmet diliyorum

Merhabalar uzun zamandır haber seyretmiyor ve dinlemiyordum

Hatay Reyhanlıdaki patlamaları duyunca ve bu kadar ağır bilançoyu duyunca çok üzüldüm. Hayatını kaybedenlere allahtan rahmet diliyorum. Bu provakasyonları yapanlar emellerine inşallah ulaşamayacaklar. Kimse bizim bu güzel Türkiyemizi bir savaşa sürükleyemiyecek inşallah. Bu tür eylemlerde bulunanları şiddetle kınıyorum ve Allah bu zihniyete halen iştirak edenleri her düşündüklerini kendi ayaklarına dolaştırsın diyorum.

Yazık be çokk yazık insanların suçu ne neden savaşsız bir dünyayı kazanmaya çalışmıyoruz bu daha güzel olmazmı

Ölüm sunanları kendi kanlarında boğulmaya terketmek bu kadar zormu

Kendi hayatlarınızı koruyun ve şiddete boyun eğmeyin kimsenin paravan olarak kimseyi kullanmasına izin vermeyin

Yurtta sulh cihanda sulhu benimseyin çünkü huzurlu bir yaşamdan daha güzel bir şey olamaz Kötü düşüncedeki her terör yanlısını huzura mutluluğa doğrusu insanlığa merhamete davet ediyorum.

Hayatını kaybedenlere saygılarımla

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..