Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayatta Zor Olan Şey

Hayatta zor olan şey nedir?  Sorusu bana gelse diye düşündüm. Etrafıma bakındım, hayatımı ailemi, diyalogda bulunduğum herkesi düşündüm hepsi için verebilecek cevabım, kurabilecek yeni doğmuş cümlelerim, dolu dolu sözcüklerim var. Fakat kendim için defolu cümleler kurduğumu fark ediyorum. O zaman en zor şey kendini tanıtmak  diyebiliyorum. Aslında, ne Cemal Süreya gibi "Üstü kalsın" diyebilecek kadar dolu, ne de Sezen Aksu'nun "Ahdım Olsun, Hayat kadere inat, seni sil baştan yaşayacağım." diyebilecek kadar eksik değilim çok şükür. Fakat sözcüklerim sınırlı, kelimelerim defolu neresinden baksam kendimle ilgili eksik cümleler kuruyorum. Ve bırakıyorum hepsini olduğu gibi, iyi ki diyebiliyorum sadece, İ-Yİ- Kİ; nasıl büyülü bir sözcük, doğumlar var. Ölümler var, ayrılıklar, kavuşmalar, gülüşler, düşünüşler hatta tökezleyip düşüşler var. Kendine gelip dim dik ayağa kalkışlar var. Durum böyle olunca da her zaman çevremdeki herkes için İYİ Kİ doldursun hayatınızı diyorum.

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..