Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Haydi Geçler Milliler... Güldürün bizi...

Haydi Geçler Milliler... Güldürün bizi...
 

Sevgili günlük... İlk defa günlük gibi yazmak istedim bloğuma... Saat 21.44...

Milli takım az önce bir gol attı...

İlk yarı bitti... Anladım ki hiç bir takımı küçümsememek lazım...Kimse gözünün yaşına bakmıyor...

Profesyonellikte... Öyle kardeş Bosna falan yok! Canını dişine takıp atacaksın golleri kardeşim...

Bosna diye geçme... Eski Yugoslavya'nın temel oyuncuları bunlar...

Seyirci ve oyunculardaki aşırı telaş ve heyecan ürkütüyor beni...

Fatih Hoca'nın Tuncay'ı alması şart gibi... Bizimkiler gollük pozisyonları dışarılara atıp harcıyorlar...

Bir gol attık ama takımın yorulacağından korkuyorum...

Bosna kollektif futbolu iyi biliyor...

Haydi gençler utandırmayın bizi... Seyirci biraz daha sakin ama tempolu tezahürat gerekiyor...

Gerilim çok yüksek... Bu bizi zora sokmasın...

Galibiyet şart... Şans bize gülsün...

Maç başlıyor ve ben ekrana yöneliyorum...

İkinci yarı başladı.... müthiş gerilim sürüyor...

Milli ruh coşkuda... Rakip de güçlü ve dişli...

Evet... Hamit kaçırıyor... Hamit bu kaçıncı Allahaşkına yapma dedirtiyor...

Tuncay gerçek bir gollük pozisyonu harcıyor...

Sinir telleri kopuyor... Kalbimiz duracak neredeyse...

Ohhhh çekiyorum Maç bitti... Ulusoy ağlıyor... MİLLİ TAKIM FİNALLERDE...

Fatih Hoca helal olsun sana ... Bu kadroya mutlak takviye şart...

Daha güçlü Milli Takım şart...

Finallerde başarılar Sevgili Çocuklar... Bravo Milli Takım...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..