Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '17

 
Kategori
Magazin
 

Hayırdır Adriana... Ne ararsın bu diyarda?

Hayırdır Adriana... Ne ararsın bu diyarda?
 

Görsel internetten alındı.


Yollarına akıllı, deli, çirkin, yakışıklı zengin, ultra zengin dünya çapkınlarının para dökmek için birbirlerini çiğnedikleri şu dünyada kapitalizmin reklam yüzleri oyuncuların, mankenlerin durup durup Ülkemizde boy (bacak mı demeliydim) göstermelerinden oldum olası hazzetmem.

Aklımda kalan kötü hatıratın travmasını atlatamamamdan mıdır, bilemedim. Bunlardan en son aklımda kalanlardan ötekisi Angelina Joli’ydi. Geldi, Hatay, Antep, Kilis sınırlarımızdan televizyonlara, gazetelere, sosyal medyaya pozlar verdi, gitti, ardından bir daha o sınırlarımız boyunca taş taş üstünde kalmadı.

O zaman da birileri dediydi diye anımsıyorum, kimdi şimdi çıkaramadım, “bu hanımın dolaştığı yerlerden bir daha hayır gelmez diye” de kimse tınmadıydı.

Olan oldu sonra…

Bu bir “cambaza bak” oyunuymuş meğer… Yaygınmış dünyada. Şimdi artık cambaz değil, bunlardan gönderiyorlar.

Ortada fol yok yumurta yok çıkageldi mi dünyanın en ünlü reklam yüzü Adriana Lima Bodrum’a… Bir de bizden sevgili bulmuş. Oğlan ayrılmıyor, altından, üstünden, yanından yöresinden… Öptükçe medyamızda ilk haber… Günlerdir onunla yatıyor, onunla kalkıyoruz.

Bu Adriana Lima dediğinin zamanı kıymetli.

Reklam filminin saniyesi kaç milyon dolar biliyonuz mu?

Yok öyle bedava Bodrum’larda bir çulsuzla hovardalık…

Bu işte bir iş var.

Birileri bize yine “cambaza bak” diyor gibime geliyor ya, hadi hayırlısı…

Bakalım ne çıkacak bu işin altından… Biz ağzımız açık Adriana’yı söz ederken neyimiz götürülecek kimbilir…

Beğendin mi yazımı sevgili okurum? Diğer bloglarımda da küçük bir tur atmaya ne dersin?

 

Kenan IŞIK

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..