Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '19

     
    Kategori
    Hayvan Bakımı
     

    Hayvan Besleyenlere Tavsiye

    Merhabalar ,

    Uzun bir aradan sonra yine burada yazabiliyor olmak güzel , biraz yurt dışı biraz iş güç derken anca vakit bulabildim kusuruma bakmayın.

    Bugün sizlere evinde sokağında hayvan besleyenler için bir tavsiye yazacağım, malumunuz benimde naçize evimde iki tane tatlı oğlan paşa ve pelüş benimle birlikte hayatı takip ediyorlar, sokağımızızdaki canlarla birlikte epey bir sayıya çıkıyoruz. (sokak hayvanı demiyoruz, sokağımızın hayvanı)

    Sevgili dostlar malumunuz ekonomi seyrinden ötürü her şeyin fiyatı aldı başını gitti.Kuru mama fiyatlarıda öyle 80 lira ya aldığımız mamalar birden 120 liralara hatta 150 lira  gibi fiyatlara çıktı.E bizde doğal olarak devamlı alışveriş yaptığımız sitenin dışında bir araştırma yapmak zorunda kaldık. Bendeniz en az 10 cana mama alıyorum ve maliyetide hayli yüksek malumunuz. Efendim siteler arası gezerken ilk önce bir site buldum fiyatları acayip uygundu tabi fiyata bakıp hemen siparişimizi verdik mamamız geldi. Sabırsızlıkla akşam eve gitmeyi bekledim sonrasında kediciklere mama'yı sundum ne mi oldu? 

    Efendim yüzüne bile bakmadılar ve mama çöp oldu gitti. Arayışımıza devam ettik biz de tabi dolayısı ile sonrasında başka bir siteyi keşfettik mama fiyatları uygun tabi bu sefer diğerinde yaptığımız gibi hata yapmadık önce bir paket mama aldık denemek için yiyecekler mi  yoksa ...! 

    Neyse efendim mamamız geldi güzelce  koli yapılmış akşam oldu yine evin yolunu tuttuk. Bu sefer biraz tedirginlik ile mamayı verdik. Ve sonuç mükemmeldi mamayı yediler sularını içtiler ve gittiler. Biz de aynı siteden bu sefer 3 paket daha mama siparişi verdik. Fiyatları uygun efendim ilgilileri bilgili, her müşteri ile bire bir ilgileniyor sorun var ise düzeltmeye çalışıyorlar. 

    Sevgiyle kalın. 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 102
    Kayıt tarihi
    : 30.01.15
     
     

    1978'te Salihli'de doğdum.   En sevdiğim yaş 24'dü.   Küçükken “çok iyi yazar olursun sen” gazı i..