Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '20

 
Kategori
Hayvan Bakımı
 

Her güne bir iyilik...

 Her güne bir iyilik...  Neden olmasın. Çok zor değil ki. Ve herkes aslında farkında olarak yada olmayarak  bir çok iyilik yapıyor. Gün içinde yaptığımız elle tutulan şeyler; bağış, eşya yardımı olduğu gibi görünmeyen, farkına bile varmadığımız iyilikler gibi.. Örneğin selam vermek, gülümsemek, bir arkadaşımızı dinleyip yüreğine ferahlatmak, suyu fazla gitmesin diye kapatmak, tanımadığımız veye tanıdığımız insanlara dua etmek.. Bunların hepsi farkında olmadan insanların hayatlarına bir şekilde dokunuyor.. Ne mutlu.. Bana göre bunların hepsi iyi olmak, iyi niyete sahip olmak demek. 

Bende bugun acizane bişey keşfettim ve yaptım. Kitap koala ile tanıştım. İçimde kelebekler uçuştu. Çünkü Kitap Koala; kâr amaçlı bir kurumdur sadece kârı sokak hayvanlarının tedavisine gitmektedir.Bağış ya da Sponsorluk Kabul Etmeyen, Bu sistemdeki fikri amacı ticari olarak var olabilmek ve kapitalizmin iyilik hareketine dönüşebileceğini göstermeyi amaçlayan site. Ayrıca siteye başvuran ve kütüphanesine kitap almak isteyen okullar mevcut. Ve sitede hangi okullar olduğu listelenmiş. Sitede bulunan Askıda kitap  ya da Askıda mama satın alınabiliyor.. Harika şeyler bunlar.. Çok heyecan verici. Belki orda bağış yapacağın bir 20 lira senin için bişey ifade etmese de hiç tanımadığın bir çoçuğun kalbine dokunabilirsin..

Bende bugün bişey yaptım. siteden kitap satın alarak hem kendimi hemde sokak hayvanlarını mutlu ettim. Gülümsemeye ve daha iyi olmaya devam...

 

 

 

 
Toplam blog
: 13
: 90
Kayıt tarihi
: 27.07.20
 
 

Tam bir yeşil ve su aşığıyım. Zamanında yapılmayan şeyin zamanla yapılmayacağına inanan, hayatta he..