Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Heeeeey! Dostum!

Heeeeey! Dostum!
 

" İşte şimdi kaybettim! " dediğin anda; hiç ummadığın bir dostun dokunur parmaklarına... Asla umutsuzluğa kapılma.


Heeeey! Dostum! Sana söylüyorum:

Yenilmekten sakın korkma.

Yenmek ne kadar doğal ve doğruysa,

Yenilmek de var bu hayatta.

 

Bak! Kaldır kafanı da, etrafına şöyle bir bak!

Etrafın kaybetmiş yüzbinlerle dolu...

Kaybetmek değil hayatın sonu...

 

Evet... Kaybedenlere de bir saygın olsun.

Ama senin de onlardan bir farkın olsun.

Kaybettiğini kabullendiğin gün:

" Ama ben elimden gelen her şeyi yaptım." demek;

Senin de boynunun borcu olsun dostum.

18 Nisan 2012 Çarşamba

Okuduğun şu satırları yazarken ben; biraz seninle, biraz kendimle konuştum dostum.

Ama isteyen bu yazdıklarımı canının istediği yere koysun.

 

Not: Şiirde kullanılan görsel www.trakyahaberleri.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..