Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Henüz erken

Henüz erken
 

-Baba siyasetle uğraşmak istiyorum.

- Yaşın kaç başın kaç; henüz erken...

-Anne, Murat bana çıkma teklif etti, onunla çıkmak istiyorum.

- Olur mu kızım; hele şu sınavı bir kazan, hayatın bir yoluna girsin. Önce okul sonra aşk...Henüz erken...

-Patrondan zam isteyeceğim usta. Valla aldığım para ay ortasında bitiyor.

-Delirdin mi oğlum sen? Ekonomik kriz almış başını gidiyor. Sen maaşını aldığına dua et. Adam seni kovsun da işsiz mi kal? Hele şu krizi bir atlatalım. Henüz erken..

-Leyla şiirlerimi kitaplaştırmak istiyorum, nasıl bir yol izlemeliyim?

-Birkaç dergide üç beş şiir yayımladım diye kendini şair mi zannediyorsun? Hele piyasada adın bir duyulsun bakalım. Henüz erken..

-Abla kocamla geçinemiyorum. Bıktım artık yalanlarından, aldatmlarından. Attığı dayak da cabası..Nasıl olsa kendi ayaklarım üstünde durabiliyorum. Hiç olmazsa huzurum olur, insanca yaşarım.

- Olur mu kızım! Çocuklar henüz baba sevgisine muhtaç. Hele onları bir büyüt. Sık dişini beş on yıl daha. Emekli olunca boşanırsın. Henüz erken...

-Abi bu ilişki beni boğuyor. Ayrılacağım sevgilimden. Kızın bildiği tek şey para ..Ne romantizm var ne sevgi. Evlenirsem mutsuz olurum, yol yakınken ayrılayım.

-Salak mısın sen oğlum! Onun gibisini nerede bulacaksın? Bir ay tek bir ay çift maaş alıyor. Onu da anlamaya çalış. Aşk karın doyurmuyor. Bak bana iki yakam bir araya gelmiyor. Biz aşk evliliği yaptık da ne oldu. Hele bir evlen bakalım. Anlaşmazsan boşanırsın. Henüz erken..

-Darbe yapmanın zamanı geldi. Bunlara haddini bildirelim.

-Olur mu öyle şey; ortalık biraz daha karışsın, her şeyin zamanı var. Henüz erken..

-Bıktım bu hayattan.Yaşamanın bir anlamı yok.Bu insanlara vereceğim ve onlardan alacağım bir şey kalmadı artık.İntihar edeceğim.

-"Henüz erken" e geç kaldın....

 
Toplam blog
: 114
: 1620
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

1964'te Ankara'da doğdum. Meslek lisesinin elektrik bölümünü bitirip fabrikada ve şantiyede çalıştım..