Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Hep gitmek istiyorsun, off yaa!

Hep gitmek istiyorsun, off yaa!
 

Söz - Şiir : Tacettin Saraç Naco ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden.


Hep gitmek istiyorsun; 
off yaa !
Nedir bu yaa; 
hep gideceğim gideceğim diyorsun. 
Git yaa !
Git de kurtul benden öyleyse. 
Hiç mi düşünmedin ?
Ya hadi geri dönmek istersen bana. 
Ya bende seni kabul etmezsem. 
Sen o zaman ne yapacaksın; 
bakayım. 
Bende güvenmiştim sana; 
yok ya, 
sevgilim yarim bir tanemdir demiştim. 
Açıkçası beni bırakıp birgün gideceğini, 
hiç düşünmemiştim. 
Hadi güle güle sana. 
İnşallah gittiğin yerde mutlu olursun.
 
Söz - Şiir : Tacettin Saraç Naco ' kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini ' Tacettin Saraç Naco ' eserleri. Tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir. ( Türkiye / İstanbul - 3 Ağustos 2004 )
 
twitter.com/tacettinsarac
 
instagram.com/tacettinsarac
 
www.nacomusic.com
 
www.facebook.com/tacettinsaracnaco   ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi.
 
blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
 
" Naco Music Tacettin Saraç Production ' Plak Şirketi ' ...
 
************************************
 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..