Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Her geçen gün

Her geçen gün
 

SONSUZLUK....


Hayat her geçen zaman bi gün daha alıyor benden.. 

Bi gün daha yaşanmışlıklara yazılıyor. 

Ve ben her geçen gün.. 

Tüm yaşadıklarıma inat,  

Yaşanacaklara inat.. 

Hayata sımsıkı sarılıyorum. 

Bu kadar yitirilmişken değerler. 

Ben değerine değer katarak 

Seviyorum ve yaşıyorum hayatı.... 

Zorlanıyorum, gülüyorum,  

Sabahlara kadar ağlıyorum ... 

Ama biliyorum ki yapacak daha çok şeyim var hayatta.. 

Ben sana yenilmiyorum hayat. 

Büyüdükçe seni yenmeye ant içiyorum. 

Sana olan borcumu ödüceğime söz veriyorum.. 

Ben yenilmeye değil,  

Seni yenmeye geliyorum... 

 
Toplam blog
: 4
: 281
Kayıt tarihi
: 25.01.11
 
 

Merhabalar; Ben Dokuz Eylül Üniversitesi öğrencisiyim. 20 yaşındayım. Kendi ayakları üstünde durmaya..