Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Her şey geride kaldı mı?

Kuş gribi

Tavuk gribi

Domuz gribi

Gereksiz aşı

Ergenekon’dan çıplak giriş

İddiasız gözaltı

Tekel

Yok çift el

Ankara çadır

Soğuk filan

Yumurta topuk ayakkabı

Yumurta pişirme tarifi

Çift sarılı yumurta

Tavuk

civciv

Ne mutlu kürdüm Diyene!

Habpur’dan geçtim başım selamet

Açıldum açıldum açılamadum.

Mavi mavi mas mavi

Marmara

Savanora

Şıkıdım şıkıdım

Evet ya da Hayır

Allahım sen bize kayır

Çayır biçerim çayır

Yanıyom cayır cayır

Haliç

Bizim simonlar

Avcı

Ve

avlar

Kozmik oda

Canlı Bomba

Taksim

Sınav

500

Tam cevap

Kopya

Fotokopi

Sahtekâr

Sınav

Öğretmen

Öldüren yağmurlar

Heyelan

Seller

Trafikte körlerin araç kullanması

Bayramlarda ölenler

Oy türbanlım türbanlım

Türbanlım aman aman

Benzinin ve mazotun ucuzluğu

Özelleştirmelerin dayanılmaz hafifliği

Geçim sıkıntısı

Yaz sıkıntısı

Kış sıkıntısı

Sıkıntı

*

Her şey geride kaldı

Her olayda, o gün yandık

Yarına külleri kaldı.

Unuttuk dünde olanları

Aynı hatalara devam edersek

İşte o zaman yandık

*

En hızlı tükettiğimiz şey

Unutmak

*

Beni etkileyen bir şey yok ki.

Cümle bile kuramadım.

Beni ne etkilesin ki?

Ben izole edilmiş bir adamım.

Kaşarlanmış birisiyim.

Herkes bana benziyor

Sahi “etki” ne demek?

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..