Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Her Şeye Rağmen Seni Seviyorum Hayat

Her Şeye Rağmen Seni Seviyorum Hayat
 

Bir annenin çocuğuna sokak ortasında "Anırma Hayvan" diye bağırmasına rağmen;
Bazı ilişkilerde artık söylenecek söz bile kalmamasına rağmen,
Hayatın içinde karakışlar da olmasına rağmen;
Karşılıksız aşklarına,karşılıksız sevgilerine rağmen,
İşsizlik ve yoksunluklarına rağmen,
Tutulmayan sözlere rağmen,
Çok sevdiğiniz insanları her zaman kaybetmenize rağmen,
Hemen her gün bir yerlerde patlayan bombalara, ölen ve yaralanan insanlara rağmen,
Herkes birini severken, o birinin de bir başkasını sevmesine rağmen,
İş arayacak kadara zengin olmamamıza rağmen,
Bir hakimin tecavüze uğrayan bir kadın hakkına "bağırmamış o halde tecavüz sayılmaz" şeklinde bir karar vermesine rağmen.
Sevgi yoksunu olmamıza ve sevmeyi bilemememize rağmen,
Günümüzde hemen her şeyin sanal ortamlarda yaşanmasına rağmen,
Severek çalışmak istediğiniz halde işinizi sevmenize engel olan patronlara rağmen,
Karşılıksız yaşadığımız ve kalbimize gömmek zorunda kaldığımız sevgilere rağmen,
Zaman,zaman hayattaki yollarımızı şaşırmamıza rağmen,
Sevmemize çok sevmemize rağmen,bir türlü asgari müştereklerde uzlaşıp sevişememize rağmen,
Yaşam yorgunu,depresyonlu ve susmak zorunda kaldığımız günlere rağmen,
Bazen oyunların bitmek zorunda kalmasına rağmen,
Camdan kalplerimize rağmen,
Hayatımızdan birilerinin pek çok şekilde gitmelerine rağmen,
Hastalıklarına ve marazlarına rağmen,
Zaman zaman incinen gururlarımıza rağmen,
Bir sevmenin bin defa ölmek olmasına rağmen,
İş aramanın korkunç bir ağırlık olmasına rağmen,
Bazen aynı dili konuştuğumuz halde karşımızdaki ile anlaşamamaıza rağmen,
Yediğimiz kazıklara rağmen,
Erkeklerimizi istesek de istemesek de öteki kadınlarla paylaşmak zorunda kalmamıza rağmen(ya da paylaşmayıp ilişkiyi bitirmek),
Aşk dediğimiz ve karşılıksız olması gereken ilişkilere , zaman zaman maddiyatı, menfaati ve çıkarı karıştırmamıza rağmen,
Yüreklerimize bir sürü yara izi taşımamıza rağmen,
Kontrol edemediğimiz öfkelerimize rağmen,
Yeri geldiğinde çaresizliklerimizin öğrenilmiş çaresizliğe dönüşmesine rağmen,
Dilaraların çukurlara düşmesine rağmen,
Zaman zaman insanları affedememize rağmen,
İki kişilik oyunların tek kişilik oynanmasına rağmen,
Boşanmalara ve yanlızlıklara rağmen,
Her şekilde ufkumuzun kısıtlanmaya çalışılmasına rağmen,
-

Her şeye rağmen,
Bir müdürden daha kıvrak zekalı anneler var,
Yaşamın içinde karşımıza çıkan, hayata tebesüm etmemiz sağlayan mizahi yönler var,
Romantizm var,
Mutluluklar var,
Bekleyişlerden ve çekilen hasretlerden sonra yaşanan kavuşmalar var.
Yüreğimize yazdığımız sevgilerimiz var,
Çocuklarımız var,
Her şeye rağmen ha gayret dediğimiz yüreğimiz var,
Yeniden başlamalarımz var,
Sevilmelerimiz var ki sevmek kadar önemlidir sevilmek de,
Sokağa çıktığımızda selamlaştığımız insanlarımız var,
Zaman zaman kendimizden fazla sevdiklerimiz var,
Yanında olduklarımız,yanımızda olanlar var,
Anılarımız var,
Göreneklerimiz ve adetlerimiz var,
Çeyizlerimiz , evliliklerimiz var,
Bir fincan kahvedeki kırk yıllık hatır var,
Kabullenmişliklerimiz var,
En birincil ve en önemlisi yüreğimizde SEVGİ taşıyoruz,

Kendi adıma karşılıksız olduğunu düşünsem de, her şeye rağmen sevdiğim,hem de çook derinlerden gelerek sevdiğim,her zaman ve her koşulda iyi olmasını istediğim, O'nun için dua ettiğim, gördüğümde hala kalbimin boğazımda atmasını, midemde kelebekler uçuşmasını sağlayan, konuştuğumda bulutlara uçtuğumu hissettiren, dokunduğumda içime ılık bir şeyler akıtan,kendisini sık ve hatta hiç göremesem bile sık sık rüyalarımı ziyaret eden,henüz çok fazla yemeğimi tadamamış olmasına rağmen , ona yapıyormuş gibi pişirdiğimde en lezzetli yemekleri pişirdiğim,objektife O'na bakıyormuş gibi baktığımda en güzel resimleri verdiğim, O'nunla buluşuyormuş gibi hazırlandığımda en şık ve en bakınlı olduğum, birisi var ve O'na teşekkür borçluyum bu yaşımda bana aşk denen duygunun o uçarı heyecanlarını yaşattığı için.

En çok da dostlarımı, arkadaşlarımı seviyorum,onlarla iki lafın belini kırmayı seviyorum,doğada yürümeyi seviyorum, deniz kenarında çay içmeyi seviyorum,okumayı seviyorum,yazmayı seviyorum,uyandığımda yeni günü seviyorum,Vapurla seyahati seviyorum,Çengelköy'e, Kuzguncuğa,Adalara takılmayı seviyorum,yol arkadaşlarımı seviyorum,iş arkadaşlarımı seviyorum,Spor yapıp ter atmayı seviyorum.Yüzmeyi seviyorum,müzik dinlemeyi seviyorum.Lost'u seyretmeyi seviyorum. Konserlere gitmeyi, Osmanlı Bankası Müzesi'nin söyleşilerini seviyorum. Blog'da edindiğim dostlarımı seviyorum. İzimi kaybedip sonra beni kapı kapı dolaşarak bulan eski dostlarımı daha doğrusu böylesi sevgi artık dostluk değil kardeşlik oluyor kardeşlerimi seviyorum, aradan 5 yıl geçmesine rağmen Alanya otobüs garında simit attığım köpek yavrusunun 5 yıl sonra aynı garda kuyruğunu sallaya sallaya yanıma yaklaşmasını seviyorum.Uyuyan bir çocuğu seyretmeyi seviyorum , oynayan bir sürü çocuğun her şeyi unutup çığlık çığlığa haykırışlarındaki mutluluğu seviyorum,sevgi dolu bakışları seviyorum.Sevgi diyorum illa ki sevgi.Ve her şeye rağmen seni seviyorum ey hayat!!!!!



 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..