Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Herca-i Menekşe

Hasretim diyor bu deli yürek, sana feryat ediyor

Ah be herca-i Menekşem, bu yaşananlar sana boş mu geliyor

Seven gönlüm bendine sığmayıp taşıyor

Resmin bile artık yüzüme bakmıyor

-

Etrafım sarılı dört duvar, bir tarafta ben bir tarafta resmin

Tek taraflı bu sevgi, dilimde de Kalbimde de ismin

Kelimeleri, ah bu kelimeler kemiriyor beni için için

Ah Hercai Menekşem, gecelere zindan oldu bedenim

-

Lambada titreyen alev seni bana soruyor

İçim yanıyor Menekşem, bana bir şeyler oluyor

Işıksızım, ümitsizim, ben bir divaneyim

Mavi gecelerde ruhum, aya karşı uluyor

-

Bahçemin gülleri ve Beyaz çiçekler

Üzerimde sanki ölü toprak gibiler

Zebani el açmış, beni yanına davet eder

Eyvah Menekşem,

En güzel türküyü, belki de bir kurşun söyler

-

Söndür lambaları, perdelerini çek

Kapıları kapat, taki ölene dek

Işıksızım, yine ümitsiz, yine divane

Anlasana, bir gülüşün ölmem için yetecek

-

Dua dua üstüne, eller avuçlar hep yukarda

Varlığına alıştı bu gönül, elbet alışır yokluğuna da

Her nefeste öleceğiz yok ki bi çare, ecel kapıda

Sonunda sana da üç karış toprak düşecek, bana da...


Muzaffer Direk

 
Toplam blog
: 7
: 459
Kayıt tarihi
: 31.07.10
 
 

1975 yılında İstanbul'da doğdu. İlk ve Orta öğrenimini İstanbul'da tamamladı. AÖF Halkla ilişkiler F..