Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '19

 
Kategori
Deneme
 

Herkes Kendini Düzeltsin Masal

Sanki böyle bir şey varmış gibi herkes kendini düzeltsin, sorunlarını kendi çözsün, kendi ayakları üzerinde dursun filam deniyor.

Herkes kendini düzeltsin şehir efsanesi!

Yapabilenler vardır da herkesin bunu yapabileceğini sanmıyorum.

Zaten bunun için insanlar bir arada yaşıyor, devlet kanun bunun için var, kutsal kitap bile bu nedenle.

Ama sanki herkes kendine yetermiş gibi bir anlayış var, kim kendine yetiyor Allah aşkına!

Bir de aslında kendine yettiği halde diğer insanlara yaslananlar var, domuzluklarından ya da hayatın böyle olduğunu düşünüyorlar sanırım.

Herkes kendini düzeltsin demeyelim çünkü yok böyle bir şey. Yaşlıyı, hastayı, çocuğu kastetmiyoruz.

Ben kendine yeten ender insanlardan biriyim, kendime yetiyorum hatta fazlam var, bir tarafımı kesip başkalarına ayırdım.

Ayakları üzerinde dursun diyoruz ya (bana göre) çoğu kimsenin ayağı da yok.

“Herkes kendini düzeltsin”in olumsuz dönüşü “ne hali varsa görsün” ise bu da zor yani çünkü bizlere insanlık yakıtıyla çalışan yürek diye bir şey takılmış.

Herkes kendi başının çaresine baksın da deniliyor ama elbette bakamaz. 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..