Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Blog
 

Herkes köşe yazarı olacak!

Herkes köşe yazarı olacak!
 

Efendim malumunuz bir köşe yazarlığıdır gidiyor. Olanı var olmayanı var. her ne kadar bir sitede yazıyorsam da profesyonel anlamda bir iş değil bizimki. Eğlencesine, muhabbetimiz artsın, neşemizi bulalım diye konuyla ilgili birkaç blog yazdım. Sanmayın havalara girdim filan :)

Şimdi de siz blogçu kardeşlerime sürprizimi açıklıyorum. (Milliyet Blog camiasına hizmetimdir). Herkese yetecek kadar yer var, herkese yetecek köşe var. siz uğraşmayın, yorulmayın diye tek tek araştırdım ve münasip köşeler bularak adınıza rezerve ettirdim.

İlk önce köşenin bulunduğu yer ismini, ardından köşenin ismini ve son olarak yazarımızın adını veriyorum. O şekilde değerlendiriniz. Memnun kalmayanların itiraz hakkı bakidir :)

www.yerimseniaskim.com; “Aşk Olsun” Sabiha Rana

www.muminebitirdinbeni.com; “Bu Köşe Kız Köşesi” Ahmet Balcı

www.gurbetbanadiyaroldu.com; “Memleketimden Haber Var” Newyorker

www.fermuardukkani.com; “Düğmeli” Ali Açıköz

www.benzatenradyocuyum.com; “Köşe İstemem” Vakayinüvis

www.izmirimizmirguzelizmir.com; “Çitledim Valla” Shalimar

www.hanibenimreytingimnerde.com; “Tık Mevsimi” Arif Öğütçü

www.negüzelhayat.com; “Sevgi Dükkanı” Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

www.gazeteciyimyazarim.com; “Daktilo” Muzaffer Cellek

www.demokrasiistiyoruz.com; “Baktım, Gördüm, Yazdım” Mesut Karip

www.neolacakbusolunhali.com; “Sol Anahtarı” Ruksan İldan

www.ebrulisaatler.com; “Sanat Ofisi” Mesut Selek.

www.burdurbucak.com; “Köşe Bucak” Ömer Özdamar

www.fenerbahcecumhuriyeti.com; “Sarı ve Meşin” Sema Tapan

www.sevgisevgisevgi.com; “Pıtırcık” Moyemayko.

www.bayramdegilseyrandegil.com; “Bayram Ola” Esma Kahraman

www.cumhuriyetgazetesiokuru.com; “Kılavuz” Turgut Çelik.

www.deliederbutakimadami.com; “Cim Dedim Bom Nerde” Şevket Çorbacıoğlu

www.ogrencilerdeyazabilir.com; “Tokmak” Buğra Tokmakoğlu

www.pirlerinpiripirmete.com; “Başyazı” pirmete

www.yorumagerekyok.com; “Yorum Dükkanı” Yorum Dükkanı

www.adanadanherbiryeresevgiler.com; “Necip Dergahı” Necip Köni - Adana / TR

www.hangisiteolsayazarim.com; “İşaretler” Ahmet Secer

www.birkitapyazdimyazmazolaydim.com; “Kitaplık” Yurdagül Alkan

www.gurbetteyimdiyeyazamammisandiniz.com; “Hoplayın” Ümit Culduz

www.neresindentutsanelindekalir.com; “Genç Ses” Ali Haydar Özkan

www.farelikoyunkavalcisi.com; “Görünen Köy” Turbest

www.internetlikoyunkablosu.com; “Köy Meydanı” Alev Meisel

www.kendiniarayanvegeliseninsan.com; "Halimiz" Nazmiye Tan

www.gazozunagazkoydum.com; "Foslayan Köşe" Efervesan

www.muhalefetgeldihanim.com; "Hımm!" Zeynep Kibaroğlu

www.uzaktaolsamdacokyakinim.com; "Yakın Pencere" Zühal Voigt/Uzaktaki Penceremden

www.libosarrestedsystem.com; "Çak Çak" serhatt

www.denizlerustundeyirmibinolta.com; "Oltaya Gel" M.Talip Girgin

www.hayatinguzelanlari.com; "Yürek Dostu" yekruseha

==>Yazarın Notu: Sevgili dostlar, unuttuklarım olabilir, kusuruma bakmayın artık.. Onlara köşe değil artık gazetenin/sitenin tamamını verelim :)

==> Editör Notu: Yukarda ismi geçen web adreslerinin gerçekle alakası yoktur, yazarımızın bir yerindne uydurduğu adreslerdir. Malumunuz yazarımızda kafayı yeme emareleri zuhur etti. Mazhar Osman'a sorduk, "elleşmeyin" dedi, biz de kendisine ilişmiyoruz. Çok rahatsız olursanız söyleyin de defterini dürelim...

________________________

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..