Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '16

 
Kategori
Siyaset
 

Herkes Milliyet Blog'u konuşacak. CHP ve MHP'nin 2019 Cumhurbaşkanı adayı kim? Azzz sonra!!!

Herkes Milliyet Blog'u konuşacak. CHP ve MHP'nin 2019 Cumhurbaşkanı adayı kim? Azzz sonra!!!
 

CHP ve MHP'den İnanılmaz Atraksiyon


Cumhurbaşkanlığı seçimlerine 3 yıldan biraz fazla zaman bulunmakla beraber CHP ile MHP’nin kolları sıvadığını, duyulmamasına büyük özen gösterdikleri ve çekirdek kadrolar arasında sürdürdükleri temaslar sonucunda 2019 Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde birlikte destekleyecekleri aday üzerinde uzlaşmaya vardıklarını ve hatta bu konuda “aday”la da mutabakat sağlamış olduklarını öğrendim.

Hem de görüşme trafiğinin tam göbeğinde olan aktörlerden birinden de değil, tam 2 kişiden teyitli bilgi.

Bu adayla Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin kazanılacağından her iki parti de son derece eminler.

Üzerinde uzlaşılan ismin HDP tabanından ve hatta teşkilatından dahi büyük oranda destek bulabileceğinde de tüm taraflar mutabık.

Adayın kim olduğunu öğrendiğimde, açık söyleyeyim, bu iyimserliğe ben de kapıldım.

Sır gibi saklanan bu önemli bilgiyi 17 Haziran Cuma günü buradan açıklayacağım.

Sırrı ağızlarından kaçıran arkadaşlarımla papaz olma pahasına da olsa… Ve bilginin doğruluğunu teminen bu kişilerin kimliklerini de açıklayarak…

Beni izlemeye devam edin!!!!!!

Kenan IŞIK

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..