Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
 

Herşeye Hayran Olan Adam

Herşeye Hayran Olan Adam
 

Sayın seyirciler şimdi yanımda Herşeye Hayran Olan Adam var. Uzun bir zamandır kendisini yakından takip ediyoruz. Fan klübü kuruldu, facebook’ta herkes ona hayran, internet sitesi ziyaret akınına uğruyor ve işte “o adam” şimdi yanımda.

Spiker: Merhabalar.

Herşeye Hayran Olan Adam: Meraba yavrum, ver bir alt dudak.

S: Efendim? Hah hah. Canlı yayında şakalar. Sizi sizi.

H: Hayranım sana gız. Böyle mikrofonla geziyon ya. Bana da versene az ben tutim?

S: Eee... Birden aykırı bir kişilik olarak gündemi salladınız. Bu herşeye hayran olma nereden çıktı?

H: Alem bip olmuş, baktım herkeste bir hayranlıktır gidiyor. İte taş atsan millet hayran kalıyor. Datlı kız, sana hayranım demiştim dimi?

S: Artık ünlü bir kişiliksiniz ve...

H: Bak bak bak fıstığa bak. Kalçaları gördün mü kız? Sütlaç gibi sallanıyor. Hayranım be!

S: Kısa bir soru cevap bölümümüz var hemen başlayalım mı, ne dersiniz?

H: Para da veriyonuz mu gız? Kim 500 Milyar İster’de vardı ya? Kenan Abi’ye de hayranım, sopa yutmuş gibi dimdik adam.

S: Eeee... para yok ama çok keyifli. Hemen soruyorum. En çok hayran olduğunuz üç şey?

H: 1. Sabah uykusu, bayılırım. 2. Büyük aptesini yaptıktan sonra bir cigara yakar “oh” dersin ya, aha o. 3. Ben senin bu alt dudağa çok takıldım gız. Şu röportajdan sonra...

S: Evet devam ediyoruz.

H: Sizin bu kameraya bayıldım ben ya, hayran oldum. Şşşt kameraman, 16mm mi o? Az zoom yap bakim.

S: Evet, biraz kendinizden bahseder misiniz?

H: Çok ürkünç bir kişiliğim. Karmaşık, sevecen, datlı, tuzlu. Hepsi bir arada gibi birşeyim. Öpülesi bir adamım anla ya!

S: Eh... evet... ilişkilerden bahsedelim. Hayalinizdeki kadın tipinden bahseder misiniz?

H: Bir kere ben kalçalara hayranım. On numara olacak! Tanışmadan önce şöyle uzaktan bir süzerim. Ama öyle dingilli kamyon gibi kalça da sevmem da. Eski Tempra’ların arkası gibi olur ya gız! Iyyy!

S: Çok samimisiniz.

H: Sana hayranım, yeminle. Bu ne datlı dudak ya, konuşurken lömbür lömbür sallanıyor şerefsizim.

S: Eh... şey.... film teklifleri varmış, ne diyorsunuz?

H: Senle bir film yapak mı, ne dersin?

S: Eee... nasıl bir film?

H: Ben sevişme sahnelerini yazarım, gerisini doldururlar. Dudaklarımız morarana kadar doya doya öpüşürüz biraz. Issız Adam gibi böyle ama benim kanımda mikrop falan yok rahat ol.

S: Çok teşekkürler bu “harika” röportaj için. Görüşmek üzere.

H: Hop, Anjelina Coli! Gız gel buraya, ben çok duygusal adamım anlatim sana biraz.

 
Toplam blog
: 128
: 1989
Kayıt tarihi
: 03.10.06
 
 

Gözlerini kapat ve düşün: bir cümle kaç kişide farklı etki yaratır? Birbirimizi anlamanın gittikçe z..