Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '18

 
Kategori
Mizah
 

Hey Gidi Bora Bora Hey...

   Uzanmışım kumsala güneş damlar içime :))  Nerde olduğumu unuttum, Dubai? yok yok burası demode kaldı artık. Maldivler? hımmm yok ya o da değil, hıh hatırladım :) Bora Bora adalarındaydım evet evet. Eeee kocamın darphanesi var ya herkes bilmez tabi :)) hadi başlayalım;

     Düşün şimdi, mayonu çekmişsin şezlong üstünde güneş kremlerini sürüyorsun başında fötr şapka , gözlerinde güneş gözlüğü, kulaklarında kulaklık radyoda müzik dinliyorsun. Bora bora adalarının en güzel otellerinden birindesin ve o otelin sahilindesin of of of değmeyin keyfe yahu ama dur bu da ne Adanın dilini anlamıyorum ki en iyisi eski düzen kasetten çalalım gerçi o da kalmadı ya mp3 müydü neydi ordan dinleyelim de anlayacağımız dil olsun demmiii ya. Sertap söylesin; uzanmışım kumsalda. Nasılda fıkır fıkır ediyor insanın içini. Kum, deniz, güneş ve bennnnnn. Güneşe bakmaya çalışıyorum bir yandan kör olmuş gözlerimle denizi izlemeye  devam ediyorum. Öylece sere serpe yatıyorum ama  güya dinleniyorum resmen güneşlenirken terliyorum. Güneş nasılda vuruyor tenime kavuruyor resmen off Allahım bu ne sıcak... Şarkı bitti ya hu listede Ankaralı Ömer Faruk Bostan'ı görmüştüm erik dalı bunu mu açsam acaba!  Eeee normal olacak o kadar Türküm ve gittiğim yerde de de illa ki Türklüğümü belli edicem :))Aman ya kim duyacak takmışım kulaklığımı, kulağımda tıngırdasın işte. İkide şıngırdatırım yerimde ohhhh sefammıııı ossunnnnn düşmanlarım çaglasın, hem ne bilcekle benim ne telden oynadımı demmi canım heçççç...

     ''Ne diyorsun kardeş buyur'' kimdi bu ya unuttum bunların adlarını garson değil de bir çeşit bişey deniliyorudu neben neyseeee işte. Tepsisinlen geliyor, sanırısın bana sunduğu cam bardakta içinde palmiye süsü ve şemsiyesi olan süslü içecek değil de tacımı getiriyormuş gibi hissettirdi bana hiç gülesim yoktu ilahi genç güldürdün beni:) Thanks diyelim de bari en azından kibarlığı elden o kadar bırakmamış olalım 

Amanınnnn Şevval abam bek güzel ettin gari, bahça duvarından aştım, sarmaşık güllere dolaştım, öptüm sevdim helalleştim, yanıyorum yanıyorum yanıyorum heleee... hoppp deyive hatcaaaa, bizim oğlan hadindi gari :) 
Öldürmeyin içinizde ki çocuğu, hep çocuk kalmak umuduyla. Sevgiler, saygılar
 
Toplam blog
: 8
: 112
Kayıt tarihi
: 10.05.18
 
 

bir garip yolcu hikayesi. Bir varmışla başlayıp, bir yokmuşla bitecek olan. Hayatın kuralları; 1-..