Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Hikayem yeni başladı

Bir ses 

Bir sessizlik 

Bir dinginlik 

Uzaktan yakına 

İçimde 

Hoş bir sohbet 

Tenimde 

Ürperti 

Saatler sonsuz 

Saatler durmuş 

Uzayın derinliğinden 

Gökyüzünün 

Maviliğine uzanıyorum 

İçimde kuş sesleri 

Çarpışıyor 

Çırpınıyor kalbim 

Çıkmak istiyor 

Nefeslerim kesik kesik 

Heyecanlı 

Düne 

Bugüne 

Yarına 

Dipsiz bir 

Kuyuya düşer gibi 

Ruhum 

Bedenime düşman 

Tek söz etsem 

Benden 

Sevenim 

Özgüvenim 

Saygım 

Yüreğim taptaze 

Cennetteki elmalar 

Halt etmiş 

İstemem 

Şirin mi şirin 

Her şey 

Her ben 

Bir bütün 

Ayrılmaz 

Sığamıyorum içine 

Bedenin 

Hikayem yeni başladı 

Ve artık bitmeyecek 

Bitmemeli 

Bir ses 

Bir sis 

Bir sessizlik 

Bir dinginlik 

Görüyorum 

Yaşamaya dair 

 

 

Hikayem sanki yeni başladı 

Ve artık bitmeyecek 

Bitmemeli 

09/09/97 

FULYA / İSTANBUL 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..