Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Hissederim

Hissederim
 

görünüşe aldanma yüreğimiz sıcaktır.


Hissederim!

Öğle dolu ki yüreğim sorma bana arkadaş

İçim dantel misali girintili oymalı örnek

Kaldığım belde cihan serveri belen

Yüreğim elerinde ateş gibi sımsıcak

Karda kışta zemheride böyleyim

Üşümem kardan soyadım dadaş

Ha biraz düşün hele nerden adaş

Memleketim nefis; karı yeşili arı

Hoyrattır soğuğu dokunmaz sana

Sevmeyi bilirsen kalırsın bağrında

Usu bezenirsen saadet sana yıllara

Ben seviyorum demem, dememde

Sen seversen zaten hissederim de

Önce sekoma saygın sonra atama

Ne geçmiş gözümde ne senden öncesi

Seversem tam severim gene söylemem

Seven hisseder dokunuşumdan hışmımdan

Bazısı dağlı yobaz der kendince isimlendirir

Bakışım derin sorar anı az söylerim

Bir dem anım anlaşılır vahşi özlerim

Benim olanı paylaşmam derim

Yerim yüksek gönlüm yerde

Hakir görmem hiçbir yerde

Yaşarım karlarla Erzurum içinde.

 
Toplam blog
: 151
: 1010
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Kısaca öğretmen ve öğretenim. Yaşamayı yaşarken öğrenmeyi ilke edinmenin dustur olduğuna inananla..