Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hocam şeker

Hocam şeker
 

Saat dünkü bu saatler.

-           Dün dündür bugünde bugündür ya işte öyle bir zaman dilimi.

-           Dünkü bugün yada yarınki bugün gibi, gidişatın dünün bugünden farklı olmayışındaki umutsuz ifade.

-          Belki yarın belki yarından da yakın.

-          Ney?

-          Bilmiyorum.”Ney ney?”,

-          Boş ver işte öyle bir şey işte.

-           Nasıl bir şey?

-           “işte öyle bir şey” onu söyleyene sor.

-           Nerden bulacam adamı? Hem o şarkıcı, sözü yazan o değil ki!,

-           Ne fark eder, söyleyeni bul, yazanı da bulursun.

-           Adam söylemeye alışmış olum. Şıp diye yazanı söyler.

-          İşkenceye gerek yok yani.

-          İşkence bir kere insanlık suçu…!

-           Yok yaaaaa!...

-          Hayvanların işkence yaparken yakalandıklarını hiç gördün mü?

-           Gizlimi yapıyorlardı sence?

-          Zırvalamanın everestindesin bugün, maşallah sana.

-          Eyvallah şeker.

-           Ne şekeri olum. Karı gibi değil adam gibi konuş.

-           Eyvallah “koçum”. İyi mi?

-          Eh yaklaştın biraz kusura bakma da karı gibiler kimler oluyor şeker.

-           Olum karı gibiler.!  Senin gibi oluyor. Şeker meker diye ağzını yüzünü eğe büke konuşanlar.

-           Be Allahın akıl dağıtırken “ben istemem” diyen kulu ben onu söylemiyorum. O karı diye küçümseme kipiyle konuştuğun insanlardan söz  ediyorum. Hani Analarımız , bacılarımız, sevgililerimiz karı olmuyor mu? Zaman ilerleyince koca karı diyorlar…

-           Yok olum ben onlardan bahsetmiyorum.

-           Yaaa!!! O senin bahsettiğin Karılar kim o zaman.

-           Olum benim bahsettiğim Erkek görünüp kadın gibi konuşanlar.

-           Doğan görünümlü şahin meselesi. Kadın adam mı oluyor o zaman onlar?

-           Hayır onlara ib… diyorlar.

-           Ayıp ayıp, ne kadar kaba…

-          İyi senin için nonoş diyeyim uygun mu?

-          Olum benim için uygun mu olması gerekiyor sanki?

-           Yooo!!

-          Biliyordum zaten.

-          Neyi ?

-          Hay ben senin üç kuruşluk aklını…

-          Felsefe yapma olum. Ne bu tripler öyle, kaşısındakini küçümser küçümser konuşmalar. Allah Allah biraz takılalım dedik.

-          Onu anladım ama şunu anlamadım “koçum” deyince sesin çıkmıyor da “şeker” deyince çıkıyor.

-           Kıytırık konulara girdin hocam hadi hadi  çocuklar bekler zil çaldı.

-           Ne çocuk ama; üniversite son sınıf öğrencileri bunlar; kazık kadar adam  yaaa!!!

Selçuk Cengiz Ünal

 
Toplam blog
: 11
: 628
Kayıt tarihi
: 12.11.10
 
 

Denemeler deniyorum, yazı yazmayı denemek istiyorum. Edebiyat ile ciddi anlamda ilgilenemedim, ço..