Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Hodri meydan

Hodri meydan
 

Adaletin, parmaklanan terazisi


Demokrasi adına, demokrasiyi çürütüp, Cumhuriyetin temellerini sallayıp, fırsat buldukça, Atatürk ilkelerine ve değerlerine, çirkin benzetmeler yapıp, sonunda çılgıncasına sevinenleri izlemek, sizde nasıl bir etki yarattı?

336 vekilin sevinci, size de bulaştı mı? Başbakanın dediği gibi, ”Başınızı yastığa rahatça koydunuz mu? Rahat uyudunuz mu? Kurtuluş savaşında, omuz omuza savaşanların, şehit olanların, gazilerin, ruhları, sizi rahatsız etmedi mi? Tüm bu olanların, gelecekte neye mal olacağını görmeyip, ikbal aldık sananların, Tarih yazdık yerine, tarihe yazıldıklarını bilmemeleri çok vahim.

Ben, tüm sevinç gösterilerine rağmen, onları sevindiren beklentilerinin gerçekleşmeyeceğine % 100 eminim. Ama, TCBMM ni, o halde görmek, o kavgalara, o çılgınlıklara tanık olmak, beni ve benim gibi düşünenleri, lime, lime doğradı. Hele referanduma gitme saflığını göstermeleri. İşte bunu anlamakta iyice zorlanıyorum. Halkımızın çoğunluğunun, onlar gibi düşüneceğini sanmaları ve beklemeleri, beni iyice bozuyor. Bırakın götürsünler referanduma. Bir yanda, Atatürk, İnönü, Kanlarını, canlarını bu vatan uğruna vermiş, milyonlarca şehit, gazi. Bir yanda tüm bunları ve şanlı tarihimizi, hiçe sayanlar. Gidelim referanduma, ölçümüzü alalım. Nereden, nereye gelmişiz bilelim. Bu millet, geçmişini unuttu mu? Biz, kurtuluş savaşı verdik mi, vermedik mi? Ermeni nin, Rum un, Yunan ın iddia ettiği gibi, soykırımcı mıyız, İsmet İnönü Hitler mi. Atatürk, Hilafeti yok edip, son halifeyi gönderen, tarikatları, tekkeleri, zaviyeleri, yasak eden, din düşmanı mı? Şehitlerimiz, şehit değil de, pisi pisine ölen faniler mi? İşte referandumda asıl oylayacağımız bunlar. Sayın Baykal, engel olma, referanduma gidelim. Bunda da bir hayır vardır. Referandum, bu işi kökünden çözebilir. Ben, tüm ekonomik yoksulluğuna rağmen, Türk halkının, geçmişine sahip çıkacağına eminim, Benim halkım, şehidinin kanını yerde bırakıp, onları madara etmez. Hodri meydan diyorum.

HODRİ MEYDAN.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..