Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Hoppala yarim yaz geldi..

Hoppala yarim yaz geldi..
 

“Ne zaman gelebilirsiniz?”

“Saat veremem ama öğleden sonra yanındayım.”

Öğleden sonra yaklaşık beş saatlik bir zaman dilimi. Ağabey önemli adam, zırt pırt cep telefonu ile rahatsız da edilmez.

Bu gibi adamlar ne yapılır?

Beklenir!

İş güç bırakılıp beklenir hem de

Saat üç olur, gelmez. Beş olur gelmez.

Sinirlenirsiniz.

Elinizden bir şey gelmez.

Beklersiniz

Akşam olur.

Gelmez

Ertesi gün gelmez.

Aradan iki gün geçer, gelmez.

Bir hafta sonra telefonunuz çalar

Önemli ağabey arar.

Geçen hafta “ben sana öğleden sonra geleceğim” dedim

“Dediniz”

“Bana bak onca iş güç arasında vakit ayırıyorum, sen ofisinde olmuyorsun.”

“Ha s....r!”

“ Anlamadım”

“ Size demedim ağabey, çay içerken gömleğe döküldü de, üzerinize alındıysanız kusura bakmayın”

“ Ben de ne diyor dedim bu çocuk ya, neyse benden günah gitti, müsait bir zamanda görüşürüz yine”

“ Tamam ağabey”

***

“ Ya Alicim be sizin işleri hallederken, bizimkileri de hallediversene”

“ Tamam”

“Çok önemli, gözüm arkada kalmaz değil mi?”

“ Merak etme olmuş bil, bu işin biraz masrafı da var biliyorsun ”

“ Sen öde, biz daha sonra hesaplaşırız”

“ Olur, olur, senin ne işin vardı?

“ Ben at binmeye gideceğim”

***

“Çok sıkışığım pazartesi gününe kadar bin Ytl versene”

“ Al ağabey, benim durumumda iyi değil pazartesi alırım değil mi?”

“ Merak etmeeee, kardeşime bak mağdur etmem ben seni”

Bir yıl sonra;

“ Ağabey benden bir ara borç para almıştın”

“ Şu an müsait değilim daha sonra arayayım mı? Ben seni”

***

“ Arabanın parasını yatırdık, Çarşamba günü elinizde olur demiştiniz”

“ Gümrükte sorun çıktı”

“ Ne zaman gelir peki?

“Yarın”

Bir hafta sonra

“ Bizim araç gelmedi hala”

“ Pardon firma adı neydi”

foto:http://www.collegehumor.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..